druk in voorhoofd en achter de ogen (voelt heel gespannen aa

Ben in 2015 gevalle met de fiets ,

Elleboog gebroken

Zware hersenschudding

Whiplash

Stuk tand kwijt en zo verder..

Sindsdien heb ik al 3.3jaar druk op mn hoofd en op mijn oog likks en oor links

Ben zoveel na de dokter geweest die schrijve ma pillekes voor die helpe dus niet erna moest ik een bril gaan dragen voor mijn linkse oog als gevolg van de zware hersenschudding die ze in het ziekenhuis niet hadden vastgestelt.....

Uiteindelijk heb ik een filmpje van een chiropractor gezien op facebook en ben zo verder gegaan na youtube , ik kon zien dat mensen met 5jaar dezelfde hoofdpijn er vanaf waren na 1 behandeling bij de chiropractor

Dus had ik maar een afspraak gemaakt en ben nu 1week geleden gegaan mn rug en nek zijn gekraakt en ze heeft ook alle andere dingen vast gestelt ik voel nu de druk al mindere , volgende week trug afspraak.. 😉 als ik van u was zou ik gewoon is contact opneme met een chiropractor, is zeker de moeite waard!

Reactie

@Leo en anderen. Denk ook aan een atlascorrectie. Zeker na een ongeval kan er een scheefstand ontstaan.

Reactie

goedemiddag allen,

ik herken deze symptomen sterk. Loop al 5 maanden ondertussen ( schrik er zelf van)  mee rond. Vaak huisarts bezoeken gehad , neuroloog , internist , oogarts, niets afwijkends kan ontdekt worden. Zodra ik een zittende houding aanneem voel ik spanning/druk in bovenrug en nek. Na verloop van tijd trekt dit door tot achter mijn ogen. Computer gebruik in een zittende houding is daardoor gewoon niet te doen.  Bij staan heb ik last van onstabiel voelen en ervaar dezelfde druk in rug/nek/ogen maar in mindere maten. Geen wat daar ook nog bij komt is lichtgevoeligheid en prikkende brandende ogen wat iemand eerder al beschreef.

Toch eens benieuwd of mensen tips hebben wat ik kan doen. Fysio 2 maanden gehad heeft weinig tot niets geholpen. Doorverwezen naar een ostheopaat waar ik volgende week eerste behandeling heb.

groeten.

Reactie

Ik herken ook heel wat van deze symtomen. ik heb er last van sinds november. Ook die druk tussen men ogen of rond men ogen, soms ook een 'zweverig' gevoel, maar niet echt duizelig. Bovendien heb ik ook vaak last van hoofdpijn in de vorm van steken die zowel links als rechts kunnen optreden.

Heb ook de indruk dat als ik beweeg of lig in de bed de symtomen een stuk minder zijn. Ook vaak geen last als ik s'morgens opsta. Heb dan ook nog eens een zittend beroep achter de computer waarna ik vaak last heb van deze 'Druk'.  Vorige week was het echter veel beter en had ik bijna geen last meer, maar nu is het weer terug.

Ben hiervoor ook al naar de dokter geweest niets gevonden. Een ct laten nemen van men nek ook hier niets gevonden. In maart heb ik een afspraak bij de neuroloog voor een MRI scan.

Reactie

Volgens mij hebben dit soort klachten allemaal met gespannen ogen te maken.

Door oogoefeningen te doen kun je hier weer van af komen.

Reactie
Reageer op: druk in voorhoofd en achter de ogen (voelt heel gespannen aa
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief