OPGEZWOLLEN LYMFEKLIEREN

ik heeb ze ook in me nek oksel en achter hoofd maakt u zich geen zorgen erover de dokter zegt dat het komt doordat we groeien en dat het niks ergs kan zijn

Reactie

@Pieter, dat heeft de dokter tegen JOU gezegd, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen met deze klachten.

Reactie

Hallo Momto4,

ik heb al van kinds af aan opgezette klieren in mijn hals en neus, ik ben nu 29. Ik ben wel een aantal keer naar de doktor geweest, maar daar word ik niks wijzer van, die lijken het niet interessant genoeg te vinden. Ik ben wel benieuwd naar welke alternatieve arts jij bent geweest. Heb jij er daarna geen last meer van gehad?

Reactie

Lees meer vragen en antwoorden over opgezwollen klieren:
    http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Opgezwollen+klieren&sa=zoeken

Reactie

heb ook al enkele jaaren knobeltjes in mijn kaaklijn doet soms ook pijn dokters zegen da geen kwaad kan maar maak me wel zorgen

Reactie

opgezwollen lymfeklieren mogelijk door elektrostress, gsm neterk, adsl Wifi routers zijn schadelijk, ze staan overal bij de buren en in de heel wijk.

Reactie

Heb ook al enkele jaren opgezette klieren
    in mijn hals en kaaklijn
    Doktor deed ook bij mij zeer laconiek.. Ooo niets aan de hand
    Toch heb ik er last van en doet het zeer..
    Ga van de.week toch maar weer eens bellen
    En wil nu.verder onderzoek..

Reactie

Heb al ongeveer 4 maanden last nu van opgezette klieren in hals en kaaklijn. begon na een keelpijn ergens in hartje winter. sindsdien worden ze niet minder. heb inmiddels na al die maanden bloed laten af nemen en laten onderzoeken. 2 keer zelfs. eerste keer kwam uit dat ik pfeiffer had maar ze waren er op de 1 of andere manier niet zeker van omdat het bloed 3 waardes gaf waarvan 2 negatief en 1 positief. week later weer bloed laten prikken en toen negatief. dus geen pfeiffer of misschien wel niet meer. ook geen infectie overigens. dus nu uiteindelijk echo laten maken. klieren zijn 4mm volgens die arts en langwerpig van vorm wat niet niet zo verdacht is. dus ze hebben besloten geen punctie te doen. tja.. maar wat het nou is? ik neem aan dat als het kanker is ik het al gemerkt zou hebben na al die maanden. maar voel me gewoon goed en val niet af en geen nachtzweten etc en ook niet meer moe. dus ja ik vrees dat die klieren gewoon groot blijven en ik ermee zal moeten leven.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo

Ik ben een meisje van 12 en toen ik bijna 11 werd had ik ook last van klieren ik had daarvoor ook al slechte kiezen de klieren begonnen achter me oren nu heb ik en in me lies hoofd hals ik heb er wel meer dan 8 of 9 ik heb nu ook al 3 gelere kiezen die vrij pijn doen weet u al wat het is ? X

Reactie

opgezwollen klieren ontstaan normaal als je afweermechanisme tegen een ontsteking moet vechten. Als je slechte en dus zere kiezen hebt, kan dat dus ook een ontsteking zijn. Daar kunnen je lymfeklieren van opzwellen. Ga dus naar de tandarts met je kiezen.

Reactie

Ik heb ook jaar een klein lymfeklier in mijn hals. Echo laten doen niets aan de hand ik denk dat ik ook zo iets heb zoals U.heeft U meer informatie betreft die parasiet? Hoe men dat oploopt?,gr Danny graag een seintj aub. Mvg

Reactie

Ik heb binnen de symptomenzoeker eens gezocht naar "Opgezwollen lymfeklieren" en onderstaand vind je een top 10 van de resultaten.

Top 10
    1. Pfeiffer, Ziekte van
    2. Laryngitis (Strottenhoofdontsteking)
    3. Ontsteking uitwendige oor (Otitis externa)
    4. Vogeltjes TBC
    5. Lyme, ziekte van
    6. Infectie
    7. Acute sarcoïdose - syndroom van löfgren
    8. Hoofdhalskanker
    9. huidinfectie
    10. huidinfectie

Afhankelijk van de overige symptomen, zou je er uit kunnen halen wat het zou kunnen zijn.

Reactie

Je hoeft niet bang te zijn ,,ik heb het al vanaf mijn pubertijd,,in de lies,onder oksels,en nog een paar plekjes,soms gaan. het onsteken, dan naar de dokter,,penciline,van alles geprobeerd,met voeding,enz,maar niets hielp,sauna,goed voor de huid!!
    maar op latere leeftijd gaat het toch over!!!

Reactie

Mag ik vragen wat u tegen de parasiet heeft gebruikt?

Reactie

ook hier al jaren last van opgezwolle klieren in mijn nek. Kno arts geweest echo laten maken niets vreemds te zien. Wel heb ik bijna altijd een kaakholte ontsteking omdat mijn neus scheef staat en de rotzooi er niet goed uit kan. Dit zal dan ook vast de oorzaak zijn. Mensen niet gelijk denken dat je kanker hebt want je leest meestal alleen de slechte verhalen. Vertrouw je het niet gewoon naar je huisarts en een doorverwijzing vragen.

Reactie
Reageer op: OPGEZWOLLEN LYMFEKLIEREN
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief