Hoe herken je Hersentumor?

Ik acht een hersentumor toch wel voor onwaarschijnlijk...

Reactie

ziekte van pfeiffer is een vermoeidheidziekte. Denk dat het een klein kans zou zijn, dat het dat is. Heb meer last van duizeligheid/hoofdpijn/misselijkheid dan moeiheid

Reactie

maar de symptomen komen best groot overeen, behalve aanvallen, voor de rest eigenlijk wel... waardoor zou het niet kunnen?

Reactie

Omdat er toch een aantal kenmerken ontbreken.  Eerst maar eens naar de huisarst...

Reactie

Ohh, zoals wat? De meeste symptomen komen toch echt overeen, maar je hebt toch nooit al de klachten?

Reactie

Je klachten zijn toch meer algemene klachten die bij veel dingen kunnen voorkomen. Eerst maar eens naar de huisarts

Reactie

hoi,

ik voel me de laatste tijd ook helemaal niet lekker

ik ben laatst bijna flauwgevallen onder de douche omdat ik gewoon mijn balans kwijtraakte en heel erg drukkende hoofdpijn heb.

verder ben ik ook heel erg misselijk en kom vaak niet uit mijn woorden weet iemand misschien wat ik heb?

Reactie

Als je gauw duizelig bent en misselijk kan het zijn dat je problemen hebt met je bloedsuikerspiegel. Het beste is dan om regelmatig te eten, geraffineerde suiker te vermijden. Ook kan het zijn dat je slecht reageert op bepaalde voedingsmiddelen.

Kan ook zijn dat je wat tekorten hebt, zoals magnesium, vitamine B/B12, vitamine D en andere stoffen.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo,

ik zat even op te zoeken hoe je een hersentumor kon herkennen en keek even bij de reacties en denk niet dat ik er een heb maar ik voel me de laatste tijd wel licht hoofdig en duizelig weet iemand wat je dan kan hebben of gaat t wel weg

groeten

Reactie

Stress, spanningen, angst, hyperventilatie, lage bloeddruk

Ga met de klachten naar de huisarts

Reactie

Heeft ik heb het zelf mee gemaakt. Bij mij waren de symptomen instabiliteit vaak omvallen.. en ik keek erg scheel..

Weet niet of je hier wat mee kunt bij twijfel een foto of mri scan laten maken

Reactie

ik  heb al weken een soort kramp in mijn hoofd op 1 plek .

soms krijg ontzettende pijn in mijn hoofd

ik hen moeite om mijn ogen open te krijgen .smorgens

soms doet mijn been heel raar

en ik heb evenwichtsstoornis gekregen

en ik moet soms echt denken wat ik ook al weer wou zeggen

Wat kan dit zijn

Reactie

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Maar als veel stress en spanningen hebt, zou dat een oorzaak kunnen zijn...als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts

Reactie

ik heb hooftpijn bloedneusen en veel blouwe plekken plekjes die niet herstellen en heb ineens een raar plekje op mijn hooft help

daan 13jaar

Reactie

Ga met je moeder of vader naar de huisarts

Reactie
Reageer op: Hoe herken je Hersentumor?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief