Al jarenlang word ik dagelijks geteisterd door directed energy weapons, vooral gericht op mijn hersenen. Dmv frequenties word mijn lichaam aangevallen en beschadigd, mijn organen worden als het ware gekookt in een magnetron. 24/7. En zo duizenden zo niet miljoenen slachtoffers met mij.
"Ze" maken vooral gebruik van remote neural monitoring. Neural imaging. Ze zien door mijn ogen en horen wat ik hoor. Dmv eeg scans op afstand zonder mijn toestemming monitoren ze mijn hersengolven, en op alles wat ik zeg of doe word er op gereageerd dmv frequenties. Net als een hond met een schok kraag om.
Een soort gevangenis. Er valt veel te lezen over hoe de technologie werkt, maar niet hoe je het kunt blokkeren. Er bestaat namelijk geen firewall voor je hersenen.
Ook worden mijn dromen gemanipuleerd, word uit mijn slaap gehouden, (slaapdeprivatie) mijn cognitieve functies gesaboteerd, alle vlakken van mijn leven word verwoest. En ik word gebruikt als een soort proefkonijn.
O.a. Het Wireless Body Area Network, Internet of Bodies, Internet of bioNanothings zijn ook interessante technologieën die de aanvallers gebruiken voor biohacking/brainhacking, machine learning etc.
Dit heb ik allemaal zelf moeten ontdekken. Niemand geeft het op een presenteerblaadje.
Mijn aanvallers zijn me onbekend, en vraag me af of ik er achter kan komen wie deze technologieën op mij toe passen, en terug te herleiden zijn naar de aanvaller(s)
Dit is een serieuze vraag.
Dit valt niet te bespreken met mijn huisarts. Al gauw zou ik dan de stempel schizofreen opgeplakt krijgen, of word ik opgesloten in een psychiatrische instelling, of word ik totaal niet serieus genomen. Dus ik ben op zoek naar een onderzoeker/neuroloog die kan vaststellen dat dit op mij toegepast word, en hoeveel schade er is aangericht aan mijn hersenen/schedel. Want de deuken staan in mn schedel vooral op mijn kruin.
Dit vraag ik ook namens andere slachtoffers. Zodat er gerechtigheid kan plaatsvinden en de daders opgesloten kunnen worden.
En ik vraag hierbij om hulp wat ons zou kunnen helpen. Zoals het er nu uit ziet word ik namelijk langzaam vermoord. En ja dit bestaat. Wereldwijd.