Heftige bijwerkingen na Pfizer vaccinatie

Mijn man net 50 jaar 4 dagen na pfizer herseninfarct. Helemaal gezond van te voren en naderhand ook geen medische oorzaak gevonden. Houd je alleen de vaccinatie over als oorzaak.

Reageer

Hallo
    De dag na mijn spuit kon ik niet meer stappen. Mijn handen armen en benen zijn al meer dan een jaar out. Het is geen conversiestoirnis. Ik hoir letteelijk mij hersenen zoenen. Mijn lichaam zwelt vol op overal. Stapoen kan ik nog met moeite het zijn geen echte fns stoornissen . Niemand weet wat het is. Heeft ee nog iemand zwelli fen in zijn gezicht hals borsten buik benen

Reageer

Na mijn eerste Pfizer prik in mei 2021 voelde ik mij na tien dagen heel vermoeid alles was mij teveel. Na een dag of tien was het terug beter. Bij de tweede prik na tien dagen weer van hetzelfde en vier dagen later zat ik op hartbewaking (met pericarditis).Werd behandeld met aspergic is doen terug goed gekomen, ondertussen 16 maandag verder en ben op 21/10/2922 voor de vijfde maal hervallen. De tweede keer hebben zij behandeld met Medrol. De derde en vierde en vijfde keer ook medrol en Ledertrexate. Ben ook van begin colchicine en flacainide aan innemen.ieder keer als ik met Medrol stopt herval ik na zeven a acht weken. is er iemand die dit herkent laat weten welk behandeling en of je er vanaf bent geraakt.

Reageer

Mijn dochter heeft ook de boosterprik gehad. Die nacht daarna is het begonnen. Paniekaanvallen, angststoornissen en niet meer alleen durven zijn. Helemaal binnenste buiten gekeerd maar fysiek is alles in orde. Mijn dochter is 31 en tot nu toe altijd een stoere,
    krachtige meid geweest. Ik herken dit zielige hoopje mens niet meer als mijn eigen dochter.
    We nemen vrije dagen op om bij haar te zijn. We vragen ons af hoelang dit nog gaat duren allemaal.

Groet!

Reageer
Reageer op: Heftige bijwerkingen na Pfizer vaccinatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief