Hoofdpijn bij rijden over kuil/gat in de weg

  • #1

    Hallo,

    Al geruime tijd krijg ik hoofdpijn als ik met mijn fiets of scooter rij over een gat/kuil in de weg (scooter meer dan met de fiets, aangezien die harder gaat). Ik heb een stijve nek, dus daar zou het eventueel aan kunnen liggen, maar ik acht de kans klein aangezien ik mijn nek nauwelijks beweeg. Ook mijn hoofd beweeg ik nauwelijks, maar het voelt net alsof mijn hersenen tegen mijn schedel aan botsen. Ik heb in het verleden al is een MRI gehad van mijn hoofd en dat bleek prima. Is er iemand met dezelfde/soortgelijke ervaringen?

    Met vriendelijke groet,

    Jan

    #2

    Ik denk toch dat de stijve nek de oorzaak is. Ga met de klachten naar de huisarts

    #3

    Hi,

    Dank voor je reactie. Ik ben al bij de huisarts geweest, maar het probleem is een beetje dat het niet helemaal bekend is waar het aan ligt. Het is ook een beetje een vaag probleem (of naja, niet alledaags). Vandaar dat ik benieuwd ben of ook anderen soortgelijke ervaringen hebben.

Het onderwerp ‘Hoofdpijn bij rijden over kuil/gat in de weg’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief