Ik weet het niet meer

  • #1

    Hallo allemaal

    Ik ben 26 jaar moeder van een jongen van 2Sinds een jaar loop ik met klachten zoals druk op hoofd licht in het hoofd/duizelig het is geen draaiduizelig maar het voelt alsof ik zelf duizelig ben of als ik van ren berg val ofso het is echt moelijk om uitteleggen ik ben vorig jaar onder mri scan gegaan omdat ik dagelijks druk in me hoofd had en duizelig werd mri scan was schoon maar mijn klachten werder maar erger ik kreeg paniekaanvalle erbij hier ben ik bij pyscholoog geweest en het is wel wat verbeterd maar mijn klachten zin. Er nog steeds voraal licht in het hoofd draaierg gevoel sinds 3 maanden ben ik nu continu duizelig en nu zijn er ook tintelingen bij gekomen vooral mijn linker arm pijn in de benen en ik zie al 1 jaar lang wazig met 1 ook hier heb ok bril voor gkregen en zie wat beter met een bril. Ik ben 3 maanden geleden weer onder een mei scan gegaan en dat was ook goed maar ik maag me zorgen om ms op internet zeggen ze dag het niet altijd op een mri is te zien hoelang gaat dit allemaalnog duren ik word zo moe en zo onzeker van me leven ik denk elke dag dat ik misschien ms zou hebben heeft iemand aub hier ervaring mee of kan mij geruststellen ??

    Tandor ik zou ook blij zijn als u een reactie plaats dank u wel allemaal

    #2

    Hoi,

     

    Mogelijk stralingsgevoeligheid, kijk op Sosstraling.nl en vergelijk de klachten. Artsen vinden geen duidelijke oorzaak van de klachten maar deze houden wel aan en er komen steeds meer bij naarmate de tijd vordert. Er ontstaat een overbelasting en als het lichaam geen tijd kan nemen om te herstellen dan zullen de klachten blijven aanhouden. Goede voeding is in dit geval ook heel belangrijk, Catootje zal hier nog wel even wat over toe gaan lichten.

     

    In principe ben je mogelijk "overgevoelig" geworden voor de aanwezige draadloze electro-magnetische velden van de mobiele communicatievelden. Deze zie je niet, hoor je niet maar zijn er wel zolang er draadloze apparaten en zenders verbonden zijn met elkaar, deze velden beslaan meerdere kamers in omvang en dat veld geeft dus de klachten. Het is dus nodig om de blootstelling te verminderen, vooral 's nachts. Wifi-routers, Smartphones, Laptops, Draadloze baby monitors, Slimme meters, Slimme thermostaten, maar ook op T.v. ontvangers die standaard twee wifi zenders geactiveerd hebben(makkelijk uit te zetten in opties).

     

    Veel informatie te vinden in de facebook groep "Straling en zo.."

    #4

    tandor ik scoor 62 maar ik adem niet te snel of te diep en mijn symptonen horen allemaal bij ms en dat zien ze ook niet gelijk op een mri klopt dat zal ik verder onderzoek aanvragen ?

    #5

    Je hoeft niet te snel of te diep te ademen, maar de score is in ieder geval heel duidelijk. Je hyperventilieert en dat veroorzaakt toch echt je klachten

    #6

    tandor zou het ook ms kunnen zijn?? Zal ikverder onderzoek aanvragen op mri zien te niet te snel

    #7

    Dat is beslist geen MS. Je moet niet naar een neuroloog maar naar een psycholoog voor je angst

    #8

    Maar ik zie slecht met 1 oog en ik heb ook ander symptonen die horen bij ms zouden ze dat op een mri kunnen zien want ze zien pas later had ik gelezen ik word er zo moe van

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Je hebt geen MS. Je moet naar een psycholoog gaan voor je angsten

Het onderwerp ‘Ik weet het niet meer’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief