Traandruppelcellen

Wie kan mij helpen met de volgende bloeduitslag van dochtertje van 2 jaar en 8 maanden.
    Bloed is opzich goed maar zegt wel het volgende:
    Toxische korreling:++
    Traandruppelcellen:+
    Microcytose:++

Met name de traandruppelcellen baart mij zorgen natuurlijj. Maar is dit een normale uitslag?
    Uiteraard volgt contact met arts maar dat is pas over 3 weken.

Reageer

Hoi,

Vervelend dat de uitslag pas over 3 weken besproken wordt.
    Maar het bespreken van lab- en onderzoeks resultaten is voorbehouden aan de aanvragend arts of iemand namens hem of haar.

Op dit forum zijn geen artsen,dus helaas zul je toch af moeten wachten. Misschien kan de huisarts eerder wat duidelijkheid geven.

Reageer

Hi, ja dat snap ik natuurlijk. Bij deze arts moet ik erg opkomen voor mijn kind en mezelf en laat dat nou net niet 1 van mijn sterkste punten zijn. Ik zoek daarom alleen maar informatie over of dit normaal kan zijn in een bloeduitslag. Wat het eventueel zou betekenen etc. Is aan de arts en op dat punt komen we uiteraard vanzelf. Bedankt voor je antwoord!

Reageer

De uitslagen zijn in ieder geval reden voor verder onderzoek.

De uitslagen kunnen eventueel wijzen op een bacteriële infectie en bloedarmoede. Maar meer kan en mag ik er niet over zeggen. De arts zal de uitslag met je moeten bespreken

Reageer
Reageer op: Traandruppelcellen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief