Goed en slecht nieuws

Ja hai John heb je mij weer. Ik heb vandaag een wijze les geleerd en zal asap alle dingen vergeten en me leven herpakken nu is dr een probleem

ik heb urineolgie ofzo of hoe dat dan ook heet. Door teveel stress etc plas maar 400:500 ml per dag miss wat minder en het ding is dat je daardoor plots dood kan gaan omdat het een hoge hartslag veroorzaakt en dus kan je bloedcirculatie stoppen.

net gebeld met de hap: ze zei dat ik niet nierfalen heb of aan het vergiftigen ben en dat ik niet zal overlijden aan dat- al heb ik het nu wel. Drink gewoon genoeg etc etc soms zelfs een waterbuik en express overgeven omdat ik bang was dat k aan t vergiftigen was

maar John ik ben 15 en ga er nu van af proberen te komen alleen toch een achterdochtige gedachten van stel dat me hart hierdoor nou echt stopt? Het zal toch niet gebeuren al is hij zo hoog? Of dat inderdaad de bloedcirculatie opeens stopt omdat k me nieren zo raar aanvoelde etc na dat ik het las etc etc. Beste oplossing?

Reactie

Dat je met dit weertype minder plast is niet zo raar. Je lichaam verbruikt gewoon meer vocht. En met die vergiftiging of nierfalen door dat water drinken moet je toch echt een keer stoppen. Je zou anders al lang in het ziekenhuis liggen of al dood zijn. Je maakt je gwoon zelf bang voor niks

Reactie

Daar ben ik overheen John
    Het is urologie door stress en teveel angst
    Oplossing is gevonden. Maar moet nog ermee aan de bak

Je hart en bloedcirculatie kan er opeens mee stoppen daardoor. Bij mij zal dat toch niet gebeuren? al plas ik minder dan 400 ml etc etc dat is echt het enigste wat er nog in achterhoofd speelt

Reactie

Donkere urine pijn plassen misselijkheid etc etc braken hoofdpijn (vreemde vorm) speer erbij ik zal er mee stoppen hoor.

maar me vraag is doen me hart en bloedcirculatie dat ook vanwege dit?

ga er vandaag mee aan de bak

Reactie

Hoeveel drink je op ewn dag en wat drink je?

Reactie

Je moet van dokter google afblijven!

Reactie
    1. Ik drink wel per dag 2-3 liter

bestaat vooral uit frisdrank en water

ja dokter Google mens en gezondheid blijf ik van af de hap zei dat het klopt maar dat het niet bij me zal gebeuren

ben gewoon wat na aan t denken omdat me hart 105 is dat het inderdaad stopt of de bloedcirculatie

ik heb urilogie per dag 300/400 ml plassen door stress en teveel angst waar ik nu wat aan ga doen maar ik zal dr toch niet van gaan sterven komende dagen

Reactie

Je hart gaat er echt niet door stoppen en doodgaan zul je er ook niet van

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Aah NICE!! Al kan het wel etc etc en heb k er van alles door (hoofdpijn rare zicht etc etc) t zal echt niet gebeuren en moet gewoon me leven oppakken al plas ik 300/400 ml per dag miss minder en gebeuren er sensaties vanaf morgen alles oppakken!

en ik ga niet dood en me hart zal er niet van stoppen (al kan het wel) het zal niet gebeuren?

Reactie

Heb om de 2 minuten een droge mond en keel en maak dan bijna geen spuug reden weten we nu ookšŸ¤©

Reactie

Dat zal niet gebeuren

Reactie
    1. Aah oke wat een opluchting nog tips voor het om de twee minuten droge keel en geen spuug en droge mond ik ga niet op Google kijken want ja weet nu dat het niks ergs is.
    2. dit ook door de afgelopen week spanningen?
    Reactie

Inderdaad het is dus een gevolg van teveel stress en angst en zeiden dat er niks zal gebeuren en met dat speeksel ook daardoor is vanwege afgelopen 2 weken teveel spanning?

maar weet niet hoe ik het tegen ga. Zei zeiden afleiding en iets zoeken ijsje ofzo en als het zo blijf moet k het laten dan?

Reactie

Je moet naar een psycholoog

Reactie

Gaat zeker gebeuren John.

hoe kan ik dit tegen gaan want heb tijdelijk weinig speeksel

had vanmiddag gebraakt dit zijn de laatste vragen dan ga ik wat oefeningen doen etc

1 het is toch niet erg/ dodelijk

2 tips om weer speeksel te hebben

3 ook door stress etc? Dit om de twee minuten droge keel en mond en geen speeksel.

graag antwoorden met bijv 1 nee inderdaad niks aan de hand (voorbeeld) etc etc

alvast fijne nacht. Ik zal naar een psycholoog gaan

Reactie
Reageer op: Goed en slecht nieuws
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief