Peestranspositie van een klapvoet

Dat lijkt op een probleem met de nervus peroneus.
    Ben je hier al mee terug geweest naar de orthopeed of naar een neuroloog?

Reactie

Bij mij is mijn hele onderbeen aangestast word gek van de zenuw pijn hoor daar niemand over mijn voet staat in een spits stand heb ook veel zenuw pijn in mijn tenen en free doorlopend naar de knie de prognose die ik momteel heb dat dit wel een jaar of langer kan duren en weten nog niet wat de blijvende schade is krijg nog een gesprek met de chirug,die deze operatie gedaan heeft van mijn heup heb ik nog nooit pijn gehad helemaal niets ,dus het is voor mij nog afwachten in de hoop dat de zenuwpijn niet blijvend is grt Joke

Reactie

Wat is een nervus peroneos graag vertalen

Reactie

De nervus peroneus is een zenuw in je been.

Reactie

Hallo allemaal,

ik heb een klapvoet overgehouden na een revisie heupoperatie. Nu zeven maanden later heb ik een afspraak gemaakt bij dr. Verschuur in Leeuwarden.
    Hopelijk kan hij mij opereren.
    Zijn er recent nog mensen bij dr. Verschuur geweest en eventueel geopereerd, en hoe waren de ervaringen?

groet Romy

Reactie

Na een acute hernia en te late operatie zit ik nu met blijvende klapvoet, al byna twee jaar nu. EMG was slecht dus nu mn medisch dossier naar dr Verschuur in Leeuwarden gestuurd voor een afspraak. Ik ben ook benieuwd maar ervaringen van anderen. Groeten astrid

Reactie

Hoi Astrid,
    ik word 11 maart door dr. Verschuur geopereerd aan mijn klapvoet! Hopelijk gaat dit goed komen en kan ik weer lopen zonder brace. Heb jij inmiddels meer lotgenoten gesproken die door dr. Verschuur zijn geopereerd?
    Als operatie is geweest zal ik hier weer schrijven
    groet Romy

Reactie

Hoi Astrid,
    ik word 11 maart door dr. Verschuur geopereerd aan mijn klapvoet! Hopelijk gaat dit goed komen en kan ik weer lopen zonder brace. Heb jij inmiddels meer lotgenoten gesproken die door dr. Verschuur zijn geopereerd?
    Als operatie is geweest zal ik hier weer schrijven
    groet Romy
    Read more at http://www.dokter.nl/forum/handen-voeten/67438-peestranspositie-van-een-klapvoet?start=50#Rl6eMBUyFt1AuAQ4.99

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo,
    Romy ik ben benieuwd hoe de operatie is verlopen.
    Ik zit zelf namelijk te twijfelen of ik ook die stap zal zetten.

Reactie

Het is nu bijna vier maanden geleden dat ik geopereerd ben door dr. Verschuur. Het was een behoorlijke ingreep met een lange zit bijna niks doen, maar het is het nu al waard. Ik loop weer zonder brace en kan mijn voet best weer goed heffen. Het is natuurlijk niet wat het geweest is maar heel veel beter als met klapvoet.
    Het revalideren is best pittig en ik heb nog steeds last van mijn achillespees. Dit hoop ik op te lossen met fysio en oefenen. Lange wandeling is dus nog niet mogelijk. Maar je kan na een jaar pas de balans opmaken is me verteld.
    Dus als ik het nog eens moest doen zou ik het zeker weer doen!

Reactie

Romy,
    Gaat het nog steeds goed met de revalidatie? kan je goed en stabiel stappen zonder brace?
    grtj Paula

Reactie

Het gaat nog steeds goed!! Ik ben net terug van een maand Canada en heb dagen erbij gehad dat ik 1o km gelopen heb, natuurlijk zonder brace !! Ben er nog elke dag heel blij mee. Groet Romy

Reactie

Viel de operatie/pijn en littekens mee?
    Kan je dezelfde dag weer naar huis?
    Is rennen weer mogelijk of is dat erg optimistisch?
    Lastig hoor wel of niet opereren.

Reactie

Zijn er nog mensen die recent een peestranspositie hebben ondergaan? Hoe waren de ervaringen / resultaat? Grts Paula

Reactie

Pijn na de operatie vond ik best heftig, dit komt omdat er toch een hoop gebeurt op een klein oppervlak. Ik zou de operatie meteen weer doen! Mijn fysio zegt nu na 5 maanden (waarvan bijna twee maanden gips) ik zeker al 60% vooruit ben gegaan vwb lopen zonder brace. En je mag pas na een jaar naar het eindresultaat kijken.
    Maak gewoon een afspraak bij dr. Verschuur en ga eens vrijblijvend erover praten, het moet tenslotte ook mogelijk zijn.
    gr Romy

Reactie
Reageer op: Peestranspositie van een klapvoet
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief