Peestranspositie van een klapvoet

Kunt u iets duidelijker zijn wat er precies gedaan wordt met zo`n pees transpositie.

Mvg AnnieGroot

Reactie

Hallo, ik ben afgelopen week geopereerd door dr. Verschuur en dr. Spronk in Leeuwarden.
    Ze hebben bij mij aan de rechtervoet een peestranspositie uitgevoerd. Ze hebben aan de linker en rechterkant van mijn voet de peezen die onder de enkels lopen verlegd naar de bovenkant van mijn voet zodat ik mijn tenen weer kan bewegen.Op dit moment zit ik tot onder mijn knie in het gips wat ik de komende 6 weken zal moeten volhouden. Na die 6 weken begint de revalidatie.
    Op dit moment is het best wel pijnlijk maar het is goed uit te houden met de pijnstillers. Tot op dit moment zeer tevreden met de behandeling en zeer zeker het personeel van het MCL Leeuwarden.
    grtjs Piet.

Reactie

Dag allemaal,

Wat ik mij afvraag is na zo een operatie of je terug kan sporten als voetbal?
    Iemand ervaring?

Reactie

Hallo Piet,

Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat een aantal maanden na de operatie? Ik zal dezelfde operatie in augustus ondergaan en ben zeer benieuwd naar de revalidatie.

groet, Anneke

Reactie

Piet Braam, ik ben vreselijk benieuwd naar het resultaat. Ik ben net uit het gips - zelfde operatie.

Reactie

Waar kan ik terecht voor zo,n operatie te laten doen ik ben erg wanhopig met mijn voet ik kan het niet accepteren help mij weg wijs maken want een klapvoet is heel erg als je dat niet weet.

Reactie

Dit is allemaal geweldig nieuws.
    Ook ik heb twee herniaoperaties achter de rug.
    Van de laatste hernia heb ik een droppvoet overgehouden.
    Zou dit ook te verhelpen zijn???

Reactie

Beste Piet,

Ruim een jaar gelden heb je een peestranspositie ondergaan in het MCL te Leeuwarden (Dr. Spronck en Dr. Verschuur). Mag ik vragen wat de resultaten van de operatie zijn ?
    Marc

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dag, ik ben hier erg in geinteresseerd, mijn man heeft na een heupoperatie in het st. Lucas Andreas (4 weken geleden) een klapvoet opgelopen. Is het mogelijk dat wij hier wat verder over kunnen praten?
    Het is nogal wat en informatie komt mondjesmaat.
    groet van Ellen.

Reactie

Beste iedereen,

wat ik graag zou willen weten is of bij uw klapvoet ook het gevoel weg is. In mijn geval is het gevoel ook weg tot aan de knie, na een hernia operatie L5, S1. Ik vind alles proberen de moeite waard!!

Reactie

Ik heb ook een peestranspositie gehad,
    ben zeer tevreden.net uit het gips en kan gelijk al mijn voet heffen weer echt perfect voel ik me nu.nog fysio therapie dan komt het helemaal goed

Reactie

mijn vrouw heeft zestien jaar geleden een borst operatie gehad en hebben haar met een been op de rand van het bed gelegen en hield er een klapvoet van over.mijn vraag is hier nog iets aan te doen na al die goede berichten

Reactie

Ook ik wordt in augustus geopereerd aan mijn klapvoet. Ik kan nu op hakken goed lopen alleen blootvoets en platte schoenen loop ik wat moeilijker. Ik blijf in dubio of ik er goed aan doe. Ik kan nu met hakken aan dansen. Kan ik dat straks ook nog???En moet ik dan opnieuw leren lopen???

Reactie

Hoi Marc,

Ik ben zeer tevreden over het resultaat, ik kan weer zonder steun en kan weer op normale schoenen lopen.
    Het enige waar ik last van heb is als ik redelijk wat gelopen heb een dik onderbeen heb maar als ik dan ff gerust heb is het weer ok.
    Als ik het weer moest doen zou ik niet twijfelen.

grtjs Piet.

Reactie

Hi Marjo,

Ik ben erg benieuwd naar je operatie.
    Ik heb ook een (rechter) klapvoet door een auto ongeluk van inmiddels 6 jaar geleden. o.a. mijn rug op 2 plaatsen gebroken gehad. Zelf loop ik al jaren goed op hoge hakken maar niet goed op platte of blote voeten. Ik zou dit ook graag willen verhelpen. Alvast succes en ik hoor graag van je! Gr, Marsha

Reactie
Reageer op: Peestranspositie van een klapvoet
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief