Warme plekken in kuit

ik heb dit sinds deze week in mijn rechter kuit,ook geen idee hoe of waarom,ik ben wel vorige week te weten gekomen dat ik met onregelmatigheden in men kraakbeen van rechtse knie zit dus mss daar ergens een link 

Reactie

Is er ondertussen al iemand die iets weet? Ik heb dit sinds 2 weken ook heel regelmatig. Echt raar. Niemand die een medische uitleg heeft?

Reactie

hoi

Heb ook last een paar seconden linkerkuit buitenkant wordt gloeiend heet van binnen maar de huid voelt hetzelfde als ander been.

Ben ook benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Reactie

Hoi

Ik heb dit warme gevoel onder aan mijn linker been. Sinds dat ik met çorona heb gehad. Ik heb toen 2 weken veel op bed gelegen en toen ik bij het aanrecht stond dacht ik dat ik heet water over mijn broek kreeg terwijl ik met koud water bezig was. Het komt een paar keer per dag op. Altijd zelfde plek links voor teh hoogte van mijn enkel. Warm)heet binnenin maar geen warmte op mijn huid waarneembaar.

De fysio heeft gisteren met de ecgi gekeken. Die zag zag op mij pees een laagje wat hij fiboseren noemt.. een soort extra laagje erop. Maar hij gaat het nu aan de huisarts navragen. Ik ben benieuwd wat eruit komt.

Ik ben wel bang voor trombose en dan eeuwig een steunkous aan.

Reactie

Ecgi moet echo zijn sorry.

Reactie

Fiboseren herkent Google niet. Fibroseren wel.  Als ik het goed begrijp is dat een vorm van aderverkalking en gaat er vaak pijn mee gepaard.  Dat lijkt niet het geval te zijn voor de meeste mensen (ook niet voor mij).

Een oude jeugdvriendin had dystrofie. Zij werd behandeld met magnesiuminfusen en omschreef die ervaring als warm worden. Die sensatie klinkt als wat ik nu ook sinds enige tijd voel.

Niets te zien of voelen aan de huid, alleen af en toe dat warme gevoel.

Reactie
Reageer op: Warme plekken in kuit
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief