Vlek onder teen

  • #1

    Hallo,

    Na het douchen bekeek ik m'n voet en zag een bruin achtige vlek, 1 week geleden zat die er nog niet. Weet u misschien wat het kan zijn? M'n vriendin maakt dr eigen een beetje zorgen om me. Alvast bedankt.

    Bijlagen:
    #2

    Dat lijkt op een bloeduitstorting of een oudere onderhuidse bloedblaar

    #3

    Dankjewel, zal dr even gerust stellen, maar voor de zekerheid ga ik wel even langs de huisarts. Ik laat de uitkomst weten hier zodra ik die heb.

    #4

    Hallo nog even een vraag tussendoor, aangezien ik aardig in de stress zit door die vlek vanwege het gestress van m'n vriendin. Zou dit ook een melanoom kunnen zijn? Alvast bedankt voor het antwoorden.

    #5

    Daar lijkt het niet op

    #6

    Ok top, dan wacht ik morgen het oordeel van de dokter ook nog even af en dan drop ik hier even de uitkomst zodat iemand anders er misschien ook wat aan heeft. Maar bedankt alvast.

    #7

    Hier de update,

    Ben vandaag bij de huisarts geweest en verteld dat ik niet zeker wist of daar een moedervlek had gezeten. Zei heeft met een dermascoop gekeken en zag dat de op het oog lijkende bruine en zwarte vlekken rood waren en geen kenmerken van een melanoom waren maar een bloedblaar. Bedankt voor het antwoorden van mijn vragen John.

    #8

    Graag gedaan

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG

Het onderwerp ‘Vlek onder teen’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief