Stofwisseling versnellen

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Beste mensen

Door mijn jojo-effecten is mijn stofwisseling helemaal langzamer gegaan.
    Weet iemand hoe ik het weer kan versnellen? Door pillen of voeding misschien?
    Ik heb gehoord dat sla en tomaat en koffie werkt???
    Ik hoop dat iemand me verder hierbij kan helpen oja sporten doe ik 5 uur in de
    week en ik wandel 1/2 uur per dag .

Met vriendelijke groeten.

Reactie

Als je echt zoveel sport, doe je het goed. En nooit meer op dieet want daar wordt je ,zoals je weet, alleen maar dikker van.

Reactie

bedankt voor je reactie , alleen ik zoek iets wat m'n stofwisseling versnelt
    door misschien bepaalde voeding of pillen?

Reactie

Het enige antwoord daarop is: genoeg blijven eten. Dat zal iedere dietiste je vertellen. Als je maar over een langere periode gestructureerd en gezond blijft eten (en volhouden!) dan gaat je lichaam vanzelf weer uit de 'hongerstand'. Het is wel even doorbijten want de eerste maanden val je dus niet zoveel af, maar daarna wel weer. Je moet minstens 1700 cal. per dag blijven eten.

Reactie

Het is bijna niet mogelijk om je stofwisseling op een natuurlijke manier te versnellen. Ik heb eens gelezen dat je stofwisseling veranderd als je gaat lijnen en dat bijna nooit meer helemaal goed komt.
    Wat je wel kan doen is rooibosthee drinken. Gewoon een potje per dag. Daardoor krijg je een ontzettend regelmatige stoelgang.

Reactie

Rooibosthee kan tot verstopping leiden als je het veel drinkt.

Reactie

Ja klopt inderdaad , ik heb heel erg last van het jojo effect , en kom heel snel
    aan , ik eet op dit moment heel gezond en beweeg veel en nog kom ik aan
    dit is erg moeilijk voor me en zeker niet leuk, ik bedoel bij de dokter langs
    is ook weer overdreven denk ik.

Reactie

Als je echt gezond eet ,in de juiste hoeveelheden en echt zoveel sport als je zegt, dan zal het beter gaan op den duur.
    stofwisseling versnellen kan met pillen die , die echter ook hartstilstand kunnen veroorzaken. Dan ben je wel af van je gewichtsprobleem ,maar ik denk niet dan dat je bedoeling is.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

En vooral niet meer streng gaan lijnen. Ze waarschuwen er niet voor niets voor! Dit is een van de gevolgen ervan, je richt er meer schade mee aan dan je denkt. Dus gewoon regelmatig blijven eten en blijven sporten. En even langs de dokter kan heus geen kwaad, misschien kan hij je doorverwijzen naar een dietiste.

Reactie

Ja ik ben al bij de dietste geweest ik was daar 15 kg afgevallen, alleen
    kwam er in 1 maand 16kg erbij , terwijl ik gewoon normaal ben gaan eten inplaats
    van het dieten , ik voelde me zo ellendig. en nu nog steeds ik kom steeds aan
    terwijl ik minder dan 3 broodjes eet en sneop en snacks dat heb ik al maanden
    niet gedaan dus ik weet het ook nier meer , maar zou ik mogen weten welke
    pillen je bedoeld? alvast bedankt

Reactie

Dat snap ik niet. Bij een dietiste leer je toch juist normaal eten? En daar ben je 15 kilo mee afgevallen zeg je? Wat heb je daarna gedaan dan? Waarom heb je je niet gewoon aan je normale eetpatroon gehouden? En 16 kilo in een maand, dat geloof ik echt niet hoor...

Reactie

Sorry , ik bedoel 2 maanden , Ja ik was natuurlijk zo dom om heel weinig te eten
    en ben gewoon meer gaan eten dus 7 sneen brood 5 aardappels 200 gram
    groeten, 3 vuchten 1.5 water en dat kwam er heel snel weer aan , sorry
    dat ik je er mee lastig val hoor mijn excuses hiervoor

Reactie

Nou het was niet kwaad bedoeld van mij hoor, maar ik snapte het gewoon even niet. Maar dat laatste rijtje voeding dat je opnoemde dat is toch wat je moet eten als je bij een dietiste loopt? Dus begrijp ik nou goed dat je niet de waarheid vertelde tegen je ditiste en eigenlijk heel weinig at?
    In dat geval is het niet vreemd dat je nu aankomt want je lichaam staat in de hongerstand dus slaat alles op wat je eet. Het is voor je te hopen dat je er nu nog uitkomt. Misschien toch maar even naar de dokter.

Reactie

ja maar misschien lijk ik dan een aanstelster die gewoon te veel , ik schaam me zo
    maar ik weet zelf dat ik heel weinig eet en ben heel duizelig en chagerinnig hierdoor
    ook heb ik slaap problemen en had ik tijdje geleden haar uitval , dus toch maar dokter?
    maar wat moet ik dan zeggen precies? bedankt

Reactie

Ik denk dat je nog steeds geen goed inzicht hebt in je voedingsgewoonten.
    16 kilo aankomen in 2 maanden en zeggen dat je gezond eet en veel sport, bestaat niet.
    Je houdt jezelf voor de gek en zo lukt het je nooit.
    Ga naar een club waar je steun krijgt, dat heb je blijkbaar nodig en geeft je meer kans op succes.

Reactie
Reageer op: Stofwisseling versnellen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief