pu-erh thee

ik drink het sinds vandaag ook maar vind het echt vies smaken, ik meng het met een ander theesmaakje meestal fruit. Iemand idee of de werking dan minder word?

Reactie

hoi,
    na hoeveel dagen zagen jullie resultaat? ik drink nu al 3 dagen ongeveer 4 koppen pu erh thee. en het bevalt me prima.

Reactie

Dat zou ik ook wel graag willen weten. Ben vandaag begonnen. En heb de zakjes bij de kruidvat gekocht. Vind het niet super lekker trouwens!!! Ben witte en groene thee gewend.vind het heel erg sterk. Maar als het goed is voor het afvallen...dan maakt het niet uit! Ik ben vorig jaar bevallen van een prachtige dochter en wil nu toch echt die extra kilos kwijt. Moet er nog 15!!!!!! Dus best veel. Ben sinds januari weer begonnen met joggen en loop nu 3 x p w 45 minuten. Hoop dat dit het extra zetje kan geven!

Reactie

Mijn ervaring is dat het ongeveer na twee maanden pas echt werkt (in de zin dat je resultaat gaat zien), maar dan gaat het ook hard! Consequent minimaal drie grote mokken per dag drinken en de thee goed laten trekken. Ik ben er zelf m'n laatste hardnekkige 4 kilo mee kwijt geraakt wat me niet lukte met sporten en diëten. Ik drink het nog steeds, sport momenteel niet en eet gewoon wat ik lekker vind (met mate). Voor mij een absoluut succes dus.

Reactie

Wel belangrijk bij deze thee om geen kokend water te gebruiken maar water dat iets is afgekoeld. Gebruik zelf losse thee en gebruik die dan een tweede keer.

Reactie

Drink het dagelijks, al zo'n 6 jaar nu en vind het heerlijk. Ik Ben deze thee gaan drinken op het moment dat ik ging stoppen met roken. Ik Ben gestopt met roken en nauwelijks aangekomen, voor mij werkt het.

Reactie

Drink de pu ehr thee met wat verse munt en honing erin. Smaakt dan goed hoor.

Reactie

ik heb de Pu-erh thee bij de tuinen gekocht in zakjes om wat kilos kwijt te raken want ik weeg 75 kilo en wil 55 kilo worden

mijn vraag is hoe lang duurt het tot je afvalt ?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

@a. Ik zou wel beginnen met je voedingspatroon. Zorgen voor complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabieler blijft. Snelle suikers zorgen voor pieken in je bloedsuikerspiegel, waardoor je vet gaat opslaan. Bepaalde voedingssupplementen kunnen helpen de insulinegevoeligheid helpen te verbeteren. Onder andere magnesium, zink, vitamine B en D, omega 3 en inuline. Lichaamsbeweging voor het ontbijt zet ook de vetverbranding aan. Verder kan je denken aan intermittent fasting.

Pu ehr kan wel aanvullend helpen. Dan moet je het wel regelmatig drinken over een langere periode. Losse thee is wel voordeliger. Zoals een eerdere reageerder stelde moet je geen kokend water gebruiken.

Reactie

Pu er thee kost ongeveer 340 euro per kilo bij de theeboer.De theezakjes van 2,99 voor 20 zullen iets anders zijn.

Reactie

Als hij naar viswater smaakt,is het gewoon erg slechte kwaliteit en kun je beter andere kopen, supermarkten lijken me ook niet de beste plek, je kunt beter een theewinkel zoeken

Reactie
Reageer op: pu-erh thee
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief