pu-erh thee

Hallo,

Ik gebruik sinds enkele dagen pu-erh thee om af te vallen. Ik heb er daadwerkelijk al wat pondjes af en ik voel me goed, fitter en ook al wat minder opgeblazen. Vanzelfsprekend let ik erg op wat ik eet en sport ik bijna elke dag, de combinatie lijkt te werken bij mij. Ik heb er veel over gelezen (over deze thee) en de ene persoon is er positief over de ander weer niet. Ik hoor zelfs wat over blijvende darmproblemen, dat lijkt me toch wel heel erg en ik kan het me ook niet echt voorstellen dat je dit hiervan krijgt! In China wordt het al jaren gedronken en de mensen lijken me er toch niet echt ongezond, worden vaak ook nogal oud meen ik gehoord te hebben. Kan ik deze thee een korte periode blijven gebruiken zonder gevaar? Ik heb de zakjes voor een paar Euro bij het kruidvat gekocht. Ik wil het een week of 4 tot 6 gebruiken. Wie heeft hier ook ervaring mee?
    Alvast bedankt voor de reactie.

Reactie

Ik denk als jij geen klachten krijgt bij het drinken van deze thee dat je dit gewoon kan blijven doen maar zodra je er klachten van krijgt dat je onmiddelijk moet stoppen.

Succes ermee!

Groetjes: miss C.

Reactie

ik gebruik het nu 2 weken en zie nauwlijks resautaat. de thee smaakt na vis water. en drink het 4 keer per dag. 😡

Reactie

waarom nemen jullie dan niet de groene thee van van der pigge????
    is ook een natuur produkt en smaakt nog lekker ook beetje naar zoethout
    alleen moet je die 1x per dag nemen wand je gaat er onwijs goed van af,
    en ik neem aan dat het voor het afvallen is toch?????

Reactie

waar kan je deze thee kopen bij de drogist wezen kijken maar niet gevonden

Reactie

Pu-erh thee is te koop bij de natuurwinkel, en is niet schadelijk voor welk darmprobleem dan ook.
    Drink het regelmatig, en vind het zelfs lekker.
    Tip: met een zoetje erin kun je de smaak wat veranderen. 😆

Reactie

Heey ik heb een vraag aks je die thee bij de tuinen koopt verkopen ze het dan wel aan je als je 15 jaar bent?? Had namelijk die thee bij de kruidvat gekocht me ouders hadden de thee gevonden en weggegooid bij vuilnis waar ze normaal het vuilnis heenbrengen dus uit de prullenbak vissen kon ook niet. 🙁 terwijl ik er 6 euro voor betaald heb voor 40 zakjes dus het koste 2,86 per doosje wel erg duur 🙁 maar de thee hebben me ouders weggegooid 🙁 en nou zag ik dat bij de tuinen 50 zakjes voor 5 euro dus goedkoper 😀 nou wil ik Ze woensdag daar gaan kopen maar ik ben bang dat ze het niet willen verkopen aan mij of gaan vragen. Wrm ik het koop enz of mijn leeftijd ??

Heeft iemand daar ervaring mee dingen te kopen zoals thee onder 18 jaar ??

Reactie

Werk super goed die thee!!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik gebruik het frequent al 2 jaar! Zet een hele pot met 4 zakjes erin en ff laten trekken en dan in de thermoskan en drink het ochtend en middag leeg.
    Sport elke dag en verlies vet en centimeters en combineer het met pu erh thee capsules.
    Erg gezond.. en het helpt echt!!!!
    Succes gegarandeerd en geen chemische troep!

Reactie

Pu erh thee bij het kruidvat haal ik, capsules bij reform winkel ook de nan yu thee (gebruik ik na vet/calorie rijk eten; 1 week gebruiken ) en 18 kilo kwijt en komt ook minder vet bij :):) happy me

Reactie

ipv builtjes zet ik thee van de losse bladeren.

smaak is ff wennen, maar het helpt en bovendien nog gezond ook

Reactie

Pu-erh Thee koop je voor € 2,99 20 zakjes in een verpakking bij online drogist op het internet, normaal bij de Tuinen € 4,50
    Ik val weinig af maar dat moet ook zo dus niet te veel in korte tijd wat bij sommige mensen het geval is want dan zit het er zo weer aan.
    Daarbij gebruik ik ook Acia poeder en samen ga je behoorlijk er van af en ik heb het mijn arts laten lezen en kan geen kwaad.
    Veel succes Jan

Reactie

deze thee kan iedereen kopen ook als je 15 jaar bent.

Reactie

het werkt inderdaad, maarwanneer ik dit savonds drink, lig ik bijna de hele nacht met behoorlijke hoofdpijn in bed. ....

Reactie

pu erh niet in de avond drinken zit veel theeine in
    vandaar je hoofdpijn en slapeloosheid'

m.vr.gr.marian.

Reactie
Reageer op: pu-erh thee
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief