wanneer stop je met groeien

Ik ben 22 jaar en ben 1.78 groei ik nog door of ben ik al klaar ?

Reactie

Je bent klaar met groeien

Reactie

Sinds ik ongesteld ben geworden ben nog minstens 10 centimeter gegroeit (en ik groei nog steeds), ik denk dat het ook met de gene te maken heeft (logisch). Maar dat meisjes stoppen met groeien wanneer ze voor het eerst ongesteld zijn geworden is naar mijn mening een fabel.

Reactie

Ik ben 12 en ben nu al bijna ongeveer 1,67 is dat lang voor een 12-jarige?

Reactie

haii ik zelf ben 13 jaar oud en 1.58 ik voel me dus ook super klein bij al mijn vrienden, mijn beste vriendin is 10 centimeter groter en mijn andere vriendin 1,75

maar geen zorgen je groeit tot je 16e 🙂 dus maak je niet teveel zorgen

Reactie

Mensen ik ben 14 en ik ben 153

Reactie

Als je 19 bent

Reactie

Ik ben 15 jaar en ik ben 1,73 en ik wil tot 18 haar 1,82 cm worden kan daf of niet!?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Je hebt nog 4 jaar om te groeien

Reactie

Hallo ik ben 13 jaar en al 191 is dat gezond? Al mijn vriendinnen zijn veel kleiner.  Dus mn vraag is: wanneer zal ik misschien stoppen met groeien?  En, als dat lang duurt, zal ik dan misschien te groot worden voor een meisje? Hoe kan ik dat stoppen? xxx

Reactie

Bespreek dit met je huisarts

Reactie

Ik ben 16 jaar en ben 1.94 zou ik boven de 2 meter kunnen komen wat ik absoluut niet wil

Reactie

Dan moet je dat met je huisarts bespreken. Als er een probleem met je groeihormoon is, zijn daar medicijnen voor

Reactie

Heyhey,

Dus ik ben 12 jaar en ik ben ongeveer 1m44 en ben heel onzeker. Zou ik nog groeien? En op welke leefdtijd?

Reactie

Je kunt zeker nog groeien.

Reactie
Reageer op: wanneer stop je met groeien
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief