Heb nu een voedingsschema en al me klachten zijn nu ook verklaard helemaal goed alleen berg opwaarts nu!

heb denk net een haartje ingeslikt of 2 prongeluk toen k aan t liggen was dat kan wss geen kwaad ik voel het namelijk achter in de keel maar dat kan geen kwaad toch dat 2 haartjes.

het gaat veel beter nu en ben veel meer energievol kan niet wachten tot de volgende keer wegen.

Reactie

Dat kan natuurlijk geen kwaad

Reactie

en die Enorme hoofdpijn echt wel erg is dus helemaal niks en is gewoon door het piekeren en chv?

Reactie

Omdat de hoofdpijn. Erg is denk ik dan weer is het dan toch weer dit vergiftiging bijv of dit of dat etc etc maar dus die erge vreede hoofdpijn mag k laten zitten?

Reactie

Dat klopt

Reactie

Neem een paracetamol

Reactie

Heb alle middelen nu en ga vandaag beginnen aan het proces komt goed

wel is het nog zo dat me hart lijkt slap te kloppen of even wacht voordat hij klopt soms in een hartritme maar de dokter zei dat hij blijft kloppen etc en dat me hart dat aankan dus ondanks die dingen mag ik dat van hem aanemen?

dank voor alles tips die helpen echt!

Reactie

Want het is dan zal hij dan toch niet plots stoppen omdat ik ondervoed ben of dat hij daardoor zo slap soms en wel op zich wacht voordat hij klopt. Maar dit kan dus echt geen kwaad en hij zal. Blijven kloppen en moet me niet gek maken?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat is letterlijk mijn enigste angst de rest is verleden tijd en er komen geen nieuwe dingen ofzo

Reactie

Dat mag je rustig van hem aannemen

Reactie

Oke ben nu aan het eten gaat goed

maar dus ondanks ondervoed gedoe etc etc is t echt niks en zal die niet valen of stoppen?

Reactie

Nee hoor

Reactie

Goed ik snap het

weer teveel gedronken ong 1 liter daarna 2 x diarree

- 4/5 keer geplast

- wat eruit gehaald ben k hierbij alles kwijt of ja want werd weer beetje bang daardoor die achterhoofdpijn en bij de nieren etc ben k het kwijt of? Voel me nog wat vol en hoor dr wat water in de buik

Reactie

G

weer teveel gedronken ong 1 liter daarna 2 x diarree

- 4/5 keer geplast

- wat eruit gehaald ben k hierbij alles kwijt of ja want werd weer beetje bang daardoor die achterhoofdpijn en bij de nieren etc ben k het kwijt of? Voel me nog wat vol en hoor dr wat water in de buik

Reactie

Komt omdat ik dan een brok in de keel voel vandaar heel veel gedronken nogmaals

Reactie
Reageer op: Goed
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief