Stackers/afvallen

Hallo,
    dat ik een stacker ga gebruiken staat voor mij vast,
    alleen nu twijfel ik nog tussen de verschillende soorten.
    tussen stacker (2 ? ) 3 en 4
    maar welke werkt het best/snelst?
    wat ik ermee wil bereiken is zo snel mogelijk kilo's kwijt raken.

wie heeft er ervaringen met stackers en wat raden jullie mij aan?

(bestellen kan alleen via internet denk ik of heb je het ook in de winkel?)

Reactie

Hallo

Misschien is het beter als uw via de huisarts een afval pil vraagt?
    want stackers zijn zeer gevaarlijk heb ik gehoord.gelezen

groetjes

Reactie

heb stackers 3 geprobeerd. viel er niets van af maar liep de hele dag te shaken.
    of dat bij jou ook zo zal weet ik niet. succes

Reactie

Stackers zijn gevaarlijk, laat je niet verleiden tot afvallen en ongezond zijn en om erna weer net zo snel weer aan te komen.

Reactie

Voor zover ik heb gelezen werken stackers alleen als je erbij sport. De stackers van nu zijn niet meer zo gevaarlijk als die van een paar jaar geleden, maar ze zijn nog steeds erg slecht.

Gewoon gezonder leven (sporten en beter eten) is het enigste wat je kan doen zonder dat je je lichaam de vernieling in werkt. Pilletjes, poedertjes en drankjes zijn gewoon over het algemeen slecht en als ze echt zouden helpen dan zouden er ook geen mensen met overgewicht meer zijn...

Groetjes Amanda
    ( htpp://www.amandasdiet.info )

Reactie

Gebruikte een tijdje stacker 3 chitosan kan niet zeggen dat het werkt weeg nog evenveel en zie er hetzelfde uit terwijl ik er 2 per dag nam (meer kreeg ik niet weg).. het enige wat er gebeurde door de stackers was dat ik enorm veel dorst kreeg dronk op een gegeven moment 4 liter water per dag of meer (niet gezond) terwijl ik daarvoor nooit water dronk, verder maakte het me super misselijk alleen al op het moment dat ik die enorm vieze capsule in mijn mond had ging ik al zowat over mijn nek. Ik had al een liter water nodig om die capsule weg te spoelen. Ik werd niet actiever en heb geen slapeloze nachten gehad. Je kan nog beter anorexia hebben en gewoon niets eten dan val je sneller af 😛 heb het wel gehad met de pillen ik ga liever inschrijven voor een sportabbonement en dan extreem hard trainen. mijn vriend is een tijd aan de yellow jackets geweest (bij de smartshop te koop) hij is in een maand tijd zoveel afgevallen dat het leek alsof hij een ernstige ziekte had, zelfs zijn gezicht begon helemaal in te vallen. helaas zijn ze volgens mij uit de handel genomen en is daar voor in de plaats nu yellow subs.. geen idee of die werken?? maar ik weet dat als je specifiek om yellow jackets vraagt dat ze ze nog wel verkopen misschien een idee??

Reactie

ja verschillende smartshops in utrecht bv state of mind aan de oude gracht en magic mind op neude waar ze potjes verkopen van 20 capsules voor 25 euro (wel ff op de houdbaarheids datum letten) dan heb je nog benima sportcentra ook in utrecht daar heb ik ze zelf vandaan daar hebben ze potjes van 100 capsules voor ong. 35 euro. hele nette winkel waar ze ook gewoon gewichten en sportkleding verkopen. op internet is zo het adres te vinden. dat zou ik eerder doen dan via internet bestellen, natuurlijk het risico ook dat je het dan niet binnen krijgt. en het probleem met nieuwsgierige ouders waarvan je liever hebt dat ze niets weten als ze het paketje aan nemen.

Reactie

Ik heb stacker 4 gebruikt, eigenlijk best wel slecht, want het is een soort drugs volgens mij. Ik heb ze weggegooid, omdat ik moet aankomen. Het zijn pillen waar je mega veel energie van krijgt! Ik sporte dan ook zeer extreem.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

HEEL SLECHT kan je hartritmestoornissen van krijgen!

Reactie

Ik heb stackers 2 maanden gebruikt, heb er veel bij gesport en ben ruim 5 kilo kwijt. Alleen de eerste week wennen aan de energie-boost, na 1 week niets meer van te merken... Voor mij een goede ervaring, ook veel sporten doet een mens gewoon goed!

Reactie

hee.. ik wil ze ook proberen.. weet iemand waar in de buurt van woerden (anders utrecht ) ik ze halen kan ??
    xxx

Reactie

de afslankpil via de huisarts is erg duur en je valt heel weinig of niets af. (hooguit 2 kg) de huisarts zei dat ik het niet moest doen omdat het zonde is vanwege het geld, ik heb nl. een uitkering, vandaar.

Reactie

Twee jaar geleden ben ik binnen 3maanden 9 kilo kwijt geraakt met stackers 4, over mijn stofwisseling heb ik op het moment niets te zeiken, het gaat nog steeds perfect en ben net zo slank als altijd.
    Je moet alleen in het begin voorzichtig mee omgaan tot je lichaam daar aan kan wennen.
    Als je verstandig mee omgaat en de eerste 5dagen met een pil begint 6e dag twee en vanaf dag 10 3pillen per dag dan is er niets aan de hand.
    Met z'n allen slank dankzij stackers 4.
    Succes allemaal.

Reactie

Erg onverstandig, maar blijkbaar kiezen velen toch voor ongezonde oplossingen.

Uiteindelijk is de enige echte oplossing minder eten en meer bewegen...

Reactie

Ik vind het geen goede zaak dat op deze website waar iedereen elkaar met goede bedoelingen helpt, dat er hier wordt gehandeld in ongezonde en zelfs gevaarlijke middelen.

Reactie
Reageer op: Stackers/afvallen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief