soepdieet?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

hoi heeft iemand ervaring met het soepdieet
    het zogenaamde dieet waar je kool in moet gooien en tomaten enzo dat je dan in een week tijd tussen 9-15 pond kan afvallen

ben vandaag voor het eerst begonnen maar heb wel hoofdpijn hoor zo hoop dat het zo weg gaat het is nu avond heb net die soep klaar heb het geproeft en is niet vies ofzo het is lekker morgen lekker groenten met een aardappeltje erbij ben benieuwde

iemand ervaring ❓

Reactie

Hallo marion , het soepdieet heb ik ooit geprobeerd, maar het hielp niet echt zo en je wordt er wel flauw van
    succes janneke

Reactie

het is verschillend denk ik kijk heb het soepdieet ook gedaan vorig jaar voor de zomer en ben toen in een maand tijd 15 kilo afgevallen maar die twee dagen overbrugging moet je dan gewoon gebruiken om brood enzo te eten geen snoep suiker of vet of zout ja dan helpt het niet

waarom zou het niet helpen je neemt maar minimale calorieën in

succes

Reactie

Hoi Marion

ik heb het soepdieet een week geprobeerd en ben toen 2,5 kilo afgevallen.
    Ik ben toen een week gestopt en een halve kilo aangekomen.
    Ik ben een maandag weer begonnen en kijken wat ik deze week er mee afval ik hoop weer 2,5 kilo.
    ik doe 1 week soepdieet en 1 week normaal eten met het gezin.
    zo hou je toch een beetje in de gaten of je niet gelijk weer aankom.

Heel veel succes met het dieet en hoop nog iets van je te horen

Joska

Reactie

hoi bij mij in de buurt is een vrauw 18 kilo afgevalen met de soep ik heb het ook gebrobeert maar mij lukt het niet als ik de deksel van de pan haal en ruik de soep naar twee dagen word ik al ziek ik hou het niet langer dan twee dagen vol ik hoop jij wel nog veel sucses

Reactie

eet toch alsjeblieft normaal, maar minder, dat is echt de enigste manier!
    en natuurlijk bewegen.
    we willen het allemaal snel en toverachtig,MAAR HET WERKT NIET
    ook ik ben zo'n eikel die steeds weer de fout in gaat, terwijl de 'toverformule'voor me ligt. netjes voor jezelf koken en bewegen, als je dat even volhoudt, dan ga je je eerst sterker voelen doordat je dat al voor jezelf doet en uiteindelijk gaat het echt werken!!
    ook roken en drinken trekt me steeds weer in die klote vicieuze cirkel van vreterij.
    WE ZIJN MET Z'N ALLEN GEWOON TE SLAP OM VOL TE HOUDEN,
    nou sucses maar weer, inclusief mezelf........

Reactie

Ik heb dat soepdieet ook wel eens geprobeert en was er ruim 3 kilo in een week mee afgevallen maar het eerste wat ik kwijtraakte was vocht en dat heb ik geweten ook;want ik moest enorm veel plassen 😉

Reactie

Ja ik heb ook het soep dieet gedaan was ook wel veel afgevallen 14 killo op 4 weken maar die ben ik daarna ook weer dubbel zo veel bij gekomen omdat het geen normale manier van afvallen is als je zo willt blijven moet je toch proberen anders te leren eten en niet even een soep dieet doen dat helpt niet dat kan je doen als je 60 killo weegt en je wilt 5 killo eraf voor de zomer maar niet als je echt over gewicht hebt

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ja ik heb ook het soep dieet gedaan was ook wel veel afgevallen 14 killo op 4 weken maar die ben ik daarna ook weer dubbel zo veel bij gekomen omdat het geen normale manier van afvallen is als je zo willt blijven moet je toch proberen anders te leren eten en niet even een soep dieet doen dat helpt niet dat kan je doen als je 60 killo weegt en je wilt 5 killo eraf voor de zomer maar niet als je echt over gewicht hebt

Reactie

Wil iemand het recept van die soep even opschrijven.

Reactie

Soepdieet... ook ik ben er ooit mee begonnen...
    Inderdaad het werkt, maar als je weer 'normaal' gaat eten komen de kilo's er toch weer aan. Tenzij je je verdere leven soep wilt blijven eten... 🙂 Bewegen en niet snoepen. Ik weet het, het valt niet mee!!

Reactie

ga sporten dikkoppen, als je meer verbruikt als erin komt, kom je niet aan en worden je spieren stevig in plaats van soep slap.

Reactie

hallo ik ben ook bezig met het dieet
    nu de 4e dag
    maar de soep komt mij de strot uit
    en moet heel vaak naar de wc
    maar voel me niet zo op gezet
    maar ja ik houw het vol en gaan,
    pas wegen naar de 7e dag
    dus even nog vol houden 😆
    maar allemaal veel succes met het dieet
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reactie

Hallo,

Ik heb ervaring met het soepdieet. Je kan er inderdaad van afvallen maar de hoeveelheid die je afvalt ligt ook aan hoe je van te voren hebt gegeten. Als je al een minimale eter was dan zal je niet zoveel afvallen als dat je nog nooit gelijnd hebt. Ik las ook dat jij er groente en aardappels bij eet maar dat is de bedoeling niet. Je mag dan een week lang allee maar die soep eten zoveel je wil. Suc6 Groetjes Susanne

Reactie

Het is wel de bedoeling dat je er bij eet susanne vanaf dag 2 groente en ik geloof een aardappel. Anders raak je snel ondervoed hoor!

Reactie
Reageer op: soepdieet?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief