afvallen met herbalife? werkt dat?

Ik geloof wel dat het werkt, maar mensen moeten ook hun gezonde verstand gebruiken. Als je genoeg beweegt en gewoon met mate eet volgens de schijf van vijf dan blijf je ook prima op een gezond gewicht. Gewoon niet meer energie tot je nemen dan dat je verbruikt, heel logisch maar ook heel moeilijk! Herbalife is vast een prima hulpmiddel, echter die shakes van de Action die veel goedkoper zijn zullen heus niet veel minder goed zijn! Goed, je bent dan wel je eigen coach natuurlijk. Herbalife is natuurlijk ook een grote geldmachine voor de mensen die hier op directieniveau werken (en voor sommige handige coaches) maar dat mag waarom niet, ze nemen ook risico's en investeren veel geld in reclame, sponsoring en marketing! Ik lees ook reacties hier van mensen die het doen voorkomen alsof Herbalife één of andere liefdadigheidsinstelling is. Ik zou zeggen, lees in dat geval eens iets over dit bedrijf op een "objectieve" site zoals Wikipedia of kijk eens goed naar de bedrijfstructuur!

Reactie

Ik vraag me wel af wat voor opleiding de voedingscoaches van herbalife hebben?
    Is er een erkende opleiding voor nodig zoals gewichtsconsulente of voedingsdeskundige, of verkrijgen ze alle informatie van herbalife? Weten ze hoe ze een voedingsschema moeten maken dat voldoende eiwitten, vitamines, koolhydraten etc bevat? Of hoeven ze dat niet te weten omdat de shakes toch alles al bevat? Leren ze je hoe je gezonde keuzes moet maken, hoe je zelf de etiketten kan lezen in de winkel en daaruit een bewuste keuze kan maken? Dat is het werk wat een gewichtsconsulente oa doet.
    Tuurlijk werkt herbalife met afvallen, maar het kost aardig wat geld om het je hele leven te doen. En dat is precies wat herbalife wil, dat jij het je hele leven gebruikt zodat zij eraan kunnen verdienen.
    Ik hou het wel bij gezond eten en lekker veel sporten 🙂

Reactie

Kan iemand mij vertellen wat er nu precies aan vitaminen en mineralen erin zitten?? Kan hier weinig over vinden helaas..... Ik zie de meerwaarde nog niet want als ik zelf maar 1200 calorieen gezond voer eet val ik ook heel snel af!! En het is nog veel lekkerder ook.

Reactie

Ik gebruik de voeding nu een jaar en heb veel meer energie. Mijn kilo's zijn al goed verminderd maar vooral mijn centimeters verdwijnen. Heb twee maten minder en kan veel meer doen op een dag. Heb nooit gesport en ga nu regelmatig wandelen en fietsen. Mijn huid is veel mooier geworden, vroeger had ik een grauwe kleur. Voel mij super.
    Het

Reactie

Mijn moeder heb ook 2 shakes per dag gedaan.. Avond eten gewoon en die cell u loss na het eten en formule voor het eten. En is 30 kilo in een jaar kwijt geraakt

Reactie

Ik ken mensen waarbij het werkte maar het is schandalig duur en je gaat het toch niet heel je leven blijven doen. Nadien zal je je voeding moeten aanpassen.
    Ik heb terug een strak buikje dankzij een boek: het wasborddieet een strakke buik in 6 weken.
    Nu moet ik wel zeggen dat ik er 2 maanden langer over deed, je mag meer eten dan je zou denken maar moet daarbij vooral eiwitten eten / drinken. Voordeel = het is gratis, het blijft werken en je voelt je sterker door de niet te zware oefeningen. Veel van die dieet spullen hebben te weinig voedingsstoffen voor droge spiermassa en spieren verbranden juist het meeste vet --> 1kg spieren = 100 calorieën!!!

Reactie

ik hoor heel vaak mensen zeggen dat het zo duur is Herbalife, maar ga eens naar de supermarkt en ga daar eens 21 dagen ontbijt kopen dat alle voedingstoffen heeft die wij dagelijks nodig hebben (in totaal zijn dat er 52) en dan nog zeggen dat Herbalife duur is want ik weet zeker dat je niet voor minder dan € 46, klaar bent. ( heb zelf namelijk uit getest )eigen merk producten van de supermarkt vallen bijna allemaal af door de suikers die er in zitten.

en vraag ook even meteen of je er een 30 dagen geld terug garantie hebt op alles producten. weet je meteen of ze ook zo achter hun producten zijn als bij Herbalife.

Ik begrijp dat er mensen zijn die slechte ervaringen er mee hebben maar dat komt dan door verkeerd gebruik of de begeleiding die niet goed is geweest. maar de producten zijn gewoon goed anders zit je niet in ruim 90 landen.

Succes verder met jullie zoek tocht naar de juiste producten om je doel te bereiken. Alleen zoek niet de schuld meteen bij een product ( welke je ook gebruikt ) maar kijk eerst waarom je de resultaat niet hebt gehaald 90% is door verkeert gebruik.

Met vriendelijke groet

Michael
    Succes Solutions

Reactie

herbalife zit vol eiwitten dus niet goed voor de ziekte van crohn

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/69162-ziekte-van-crohn-symptomen-behandeling-dieet-en-voeding.html

daarbij heb ik een aantal klanten die juist geen tot minder last hebben van hun darmen. ( wij zijn een medisch product alleen maar gezonde voeding )

met vriendelijke groet

Michael

Reactie

De tekst uit boven staand bericht is verwijderd.
    Het is niet zonder meer toegestaan teksten te kopiëren en te plaatsen waarop een copy right/auteursrecht rust.
    De tekst is vervangen door een link naar het betreffende artikel bij Infonu.

MOD.

Reactie

Ben het er helemaal mee eens! je kan beter naar afvallen tips[/url] zoeken!

Reactie

Hoi Glamour,

Zou ik via de mail contact met jou kunnen opnemen over Herbalife?

Groetjes,

Viyan

Reactie

Beste mensen,

Overgewicht is een probleem dat bij veel mensen moedeloos maakt. Maar ik wil hier graag wel op inhaken. Ik ben Orthomoleculair Gewichtsconsulente en opgeleid om lichamelijke stoornissen die afvallen in de weg staan te diagnosticeren en te behandelen in samenwerking met artsen.

Wist u dat 50% van de mensen met overgewicht een lichamelijke stoornis heeft die overgewicht veroorzaakt en afvallen bemoeilijkt? Wist u ook dat als je die lichamelijke stoornissen aanpakt er geen dieet aan te pas hoeft te komen om weer op een gezond gewicht te komen?

Ik maak me grote zorgen om de shakes, pillen en calorierestricties die mensen zichzelf opleggen om af te vallen. Dit werkt niet, of niet op langere termijn. Daarnaast is het zo dat je door dit soort interventies van pillen en diëten je lichamelijke stoornissen kunt ontwikkelen en ook ernstig ziek kunt worden als u lichamelijke stoornissen zoals Hyperinsulinemie over het hoofd ziet en toch aan de shakes en pillen gaat. Dit kan dodelijke afloop hebben.

Ik wil u dan ook vragen om, als u te zwaar bent, maar genoeg beweegt en niet meer dan 2000 kcal (vrouw) per dag neemt, contact te zoeken met een orthomoleculair gewichtsconsulente. Het heeft dan niets te maken met een positieve energie balans, maar hoogstwaarschijnlijk een andere onderliggende oorzaak.

met vriendelijke groet,

Reactie

Let op Hyperinsulinemie!!!!!!!

Reactie

met Herbalife eet je ongeveer 1000-1500 calorieen per dag en valt dus af.
    je bent eigenlijk veroordeelt om altijd 1 á 2 shake te blijven eten.
    De mensen die het verkopen zie je alleen dat spul eten en kunnen bijna
    niet meer "gewoon"eten.
    Wanneer je naar een training gaat wordt er teveel over geld gesproken en hoe
    geweldig het werkt.
    Wanneer je kritische bent en vragen stelt ligt het altijd aan de persoon.
    Het lijkt wel een sekte

Reactie
Reageer op: afvallen met herbalife? werkt dat?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief