afvallen met herbalife? werkt dat?

Awel ik ook, maar iemand zegt mij dat er een andere combinatie inzit... Dat het fake producten zijn...

Reactie

hier een ervaring van 3 kennissen van mij. 1 is nu inmiddels met alleen een ontbijt van hl 25 kilo afgeslankt!!! en aanpassing van eetpatroon, hij heeft zittend beroep en sport 1 x per week nu.

de andere man is sinds eind okt tot nu 23 kilo afgeslankt en eet 2 maaltijden van hl en eetpatroon aangepast, weekend eet hij 'normaal'

1 vrouw is 22 kilo afgeslankt en wil 30 kilo kwijt, en doet dit ook met 2 maaltijden vervangen en eetpatroon aangepast en af en toe vakantie en etentjes ed

en allen geven aan dat ze zich super blij en vitaal voelen en goede begeleiding krijgen, denk dat dat laatste het belangrijkste is

Reactie

Joehoe

Ik had dit al in de andere discussie geplaatst, maar ik wil ook graag enkele van mijn ervaringen met Herbalife delen en ook even wat vragen stellen.

Sinds de 11de van deze maand volg ik het afslankprogramma van Herbalife.
    Ik zou gewoon graag 8 kilo kwijtraken, of misschien zelfs ietsje meer. Nadien zou ik - als het even kan - met 1 shake willen verderzetten, in de hoop dat mijn tot dan toe verkregen gewicht dan stabiel mag blijven.

Voorlopig gaat het prima. 2 shakes per dag, waarvan 1 met fruit, fruitig tussendoortje of wat gezonde pompoen- of andere pitten of wat geroosterde sojabonen of zelfs een stukje mager charcuterievlees, wellicht wordt dat soep in de winter (als ik ermee doorga) en veel (maar nog niet genoeg) water.
    De zoete repen neem ik niet, want ik houd eerder van hartige/zoute tussendoortjes.

Aangezien ik Myalgische Encephalomyelitis heb, een pijnziekte ten gevolge van een ontsteking aan de hersenen en het ruggenmerg, heb ik enkele vervelende klachten waaronder slaapstoornissen. Vandaar begin ik mijn dag pas om 11u. Daardoor valt mijn tweede shake in de namiddag.
    Dat hebben mijn HL-coach en ik zo afgesproken. Dat bevalt me tot hiertoe wel, alhoewel ik de klok wel goed in het oog moet houden. Anders waarschuwt mijn hongerige maag me wel, haha.

De thee vind ik persoonlijk niet lekker, ik gebruik de gewone thee, zonder smaakje dus. De citroenthee valt beter mee, dus om de gewone thee op te krijgen combineer ik beiden, anders vind ik 'm werkelijk niet te drinken.
    Dat doe ik dan bij voorkeur vlak voordat ik aan mijn eerste shake van de dag begin, dan heb ik dat al achter de rug, haha.

Ik weet nog niet of ik de thee ga blijven volhouden als-ie eindelijk op zal zijn. De perzik-smaak heb ik nog niet uitgeprobeerd.
    Maar ik vind het een beetje spannend, want aan de aloë vera-drink schijn ik allergisch te zijn, zowel aan die met mango als aan de gewone.
    Ik reageer normaalgezien enkel als er kleurstoffen, smaakstoffen of andere synthetische rommel is aan toegevoegd. Vooral met rode, roze of oranje kleur.

Herbalife beweert volstrekt vrij te zijn van deze E-producten, maar daar heb ik dus zo mijn twijfels over.
    Iemand enig professioneel idee hierover? Ik kan zelf niet de etiketten lezen want ik ben blind.
    Waar staan overigens de wetenschappelijke onderzoeken te lezen waar ze zich telkens op baseren?

Ik mocht de aloë overigens gewoon teruggeven of inruilen voor een ander product van HL.

Verder zint het me voorlopig wel. De chocolade- en cookies & cream-shake bevalt me tot hiertoe wel. De shakes met een rode, roze of oranje kleur durf ik om de hierboven vermelde reden niet te gebruiken. Eigenlijk zou ik ze wel eens willen testen, anders wordt het op den duur wel wat saai, vrees ik. Helaas hebben ze geen testpakketjes met aardbei, tropische vruchten of appel-kaneelsmaak...

Groetjes & God bless
    Grace

Reactie

Hallo,

Ik ben een paar jaar terug 35 kilo afgevallen met Herbalife. Ik moest wel want slikte veel medicijnen en eindelijk zei een dokter tegen mij dat als ik zou afvallen, dat ik dan kon stoppen met de medicatie. Ik ben terug gegaan van 115 kilo naar 80. Heb zelfs een tijdje weer 76 kilo gewogen. Natuurlijk als je stopt ga je weer aankomen maar na jaren gestopt te zijn ben ik nooit meer 115 kilo gewogen maar 93. Nu Ben ik opnieuw gestalt met Herbalife want wil terug naar 80 kilo. Ik Ben nu 61 jaar en wordt binnenkort opa en wil daar zolang mogelijk van genieten. Natuurlijk als je je eetpatroon gaat aanpassen kan je in het begin wat probleem krijgen met je darmen. Dit heeft vaak te maken dat je te weinig water drinkt. Mijn ervaring is dat je daar binnen twee weken green last meer van hebt. Groot voordeel is dat ik nu meer energie heb om aktief bezig te zijn. Werd moe van het bankhangen. Kan het zeker aanraden. Een advies om alleen te luisteren naar mensen die Herbalife zelf gebruikt hebben. Er zijn veel mensen die ergens een mening over hebben en dat mag. Je hebt er alleen niet veel aan. Alleen mensen die serieus zijn met afvallen en Herbalife langer hebben gebruikt, naar deze mensen zou ik luisteren. Veel succes. Harold

Reactie

Hallo

Ik ben een paar jaar terug 35 kilo afgevallen met Herbalife. Nu een paar jaar later ben ik weer begonnen met Herbalife. Paar jaar terug van 115 kilo terug naar 80 kilo. Nu wil ik weer afvallen van 93 naar 80 kilo. Ben de eerste 3 kilo kwijt. Wat mij opvalt is ondanks mijn totale verkeerde eetpatroon ik nooit zwaarder ben geworden dan die 93 kilo. Wel is het belangrijk om het advies dat je krijgt goed op te volgen. Verder belangrijk dat als je ergens last van krijgt de coach op te bellen omdat misschien een aanpassing nodig is. Veel succes. Vergeet niet. Die 35 kilo zaten er niet in 1 keer aan, dus wordt niet ongeduldig.
    Harold

Reactie

Hier net hetzelfde verhaal!

Reactie

wat je zegt is zuiver bullshit... de "coaches" hebben geen van allen opleiding voedingsleer noch diploma dieetiste .. het zijn gewoon verkopers.... de verkoop ervan is zuiver pyramideverkoop. De stoffen die in de produkten zitten zijn labostoffen.. wil je afvallen ga naar een erkende dieetiste die er verstand van heeft en gebruik een serieus dieet.

Reactie

Lekker gebrainwashed dus.
    Herbalife is troep heb al verschillende mensen op spoed gezien met lever- nier- en hartproblemen door die rotzooi

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

hee ik heb hier even een vraag over.

Ik heb eerder Herbalife gebruikt en ging heel goed. Door medische redenen ben ik hier meteen mee moeten stoppen vanwege mijn epilepsie. Ik sport nu en die instructeur zegt inderdaad ook 6 keer per dag iets kleins maar met Herbalife had ik smorgens en smiddags een shake en in de ochtend en middag een fruit tussendoor en ik was al 12 kilo afgevallen. daarbij voetbal ik ook 3 x in de week. Het beviel me goed en overweeg het nu weer te doen aangezien het nu allemaal stabiel is. en trouwens herbalife gaf geen problemen aan mijn epilepsie

Reactie

Veel mensen hier reageren fel dat het troep is. Als ik naar de ingrediënten kijk vind ik dat overdreven. Op zich zit het vol vervangende stoffen die je in een maaltijd nodig hebt. Één groot nadeel echter: een glas Herballife bevat meer suikers dan een glas cola. En dat is bizar. 33 gram suiker op 100 gram. 1/3 van die shake is dus puur suiker. Hoe val je er dan mee af?

Het idee is simpel, onder een bepaald aantal calorieën blijven en je valt af. Dus ja, dat kun je doen met alles wat je eet en betekent niet dat Herballife daardoor een goed dieet is. In plaats van die suikercalorieën hadden er beter voedzame stoffen in gestopt kunnen stoppen.

Het idee is simpel, zelfs met een McDonald's dieet kun je afvallen, als je maar onder een bepaald aantal calorieën op een dag blijft. Dus dat het dieet werkt zal niemand verbazen. Of het gezond is is een ander verhaal.

Reactie

hallo,

ik ben een week geleden begonnen met herbalife. qua gewicht weet ik het niet zo goed want ik had me a heel lang niet gewogen... maar ik heb wel geen honger en ik vind mezelf ook actiever. vroeger sliep ik echt heel veel! na mijn werk soms drie uren!! en dan eventjes op en dan de hele nacht. nu niet meet. kheb voldoende aan een normale nacht slaap. maandag heb ik een afspraak met een consulente van herbalife omdat ik eigenlijk ben begonnen met de shakes zonder advies (gewoon gekocht aan collega van me werk die het ook gebruikte)

dus voorlopig ben ik positief 🙂

Reactie

Hallo, ik heb een tijdje herbalife gebruikt, met positieve resultaten! Voelde mij terug supergoed in mijn vel ! Was echt een topgevoel ! Kon langer sporten enzo, maar plots voelde ik rillingen , pijn in mijn buik en in mijn lenden , ik ging naar de dokter en na onderzoek bleek dat ik een zware nierontsteking had . Bloed en etter in mijn urine 1 week thuis van mijn werk !!!!!! Ik nam de vitamines, vezels , geel en de shakes zoals voorgeschreven van mijn coach ... Nu ben ik aan het genezen en probeer ik met gewone voeding resultaten te halen

Reactie

Mijn arts wel, ik ben ondertussen 10 kg kwijt. Love Herbalife! Natuurlijk moet je ook gezond eten maar dankzij Herbalife is mijn suikerverslaving weg en daarmee ook de kilo's die eraf gaan.

Reactie

Ja tuurlijk en wat voor andere troep krijg je dan??? Elk dieet is commercieel anders verdienen ze er niks aan. En heb al veel geprobeert nu zelfs heb ik een gbp en drink lekker mijne herbolife smorgen's en voel mij een stuk beter....

Reactie

Hallo Dames en Heren,

Ik heb al heel wat afval pogingen gedaan. Via mijn sportschool in aanraking gekomen met HerbaLife. Woensdag een gesprek met een coach. Zij gaat mij meer uitleggen over de shakes..
    Ik wil graag veel kilos kwijt en zie dit als een goede kans. Iemand tips?

Reactie
Reageer op: afvallen met herbalife? werkt dat?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief