Alternatieve hulp bij enkelblessure 2

  • #31

    ๐Ÿ˜

    #32

    Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de naam van het topic toch identiek is. Maar vooral hetzelfde onderwerp. In het cache geheugen is de oude link ook nog aanwezig.
    Ik heb in de datebase gekeken en denk dat het daarmee te maken heeft.
    Vervolgens heb ik geprobeerd het topic te verplaatsen naar een ander onderwerp t.w. Spieren, pezen, botten & gewrichten, maar dat lukt me niet.

    #33

    Test....

    #34

    De test is goed in ieder geval

    #35

    Luuk is niet thuis en ik snap niks van die telefoon hoor๐Ÿ™ˆ

    Maar hij doet het even weer. Ik wilde dus vragen of jij vandaag bij de dokter geweest was

    #36

    Ik zal eens even kijken of ik een nieuw topic aan kan maken

    #37

    Ben geweest. Eergisteren. Heb nieuwe medicijnen en moet zeggen dat het wel iets beter gaat. Maar kreeg er ook bij te horen dat ik dus COPD heb en er rekening mee moet houden dat het niet meer weggaat.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Gooi deze dan ook maar weg of op slot,dan proberen we die nieuwste aan te houden,3 maal is scheepsrecht....

    #41

    Heb ik al gesloten en een link geplaats. Ook in het oude topic heb ik de link gewijzigd

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief