Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14206

    Ik weet het,maar toch.....diep van binnen.....

    #14207

    Echt niet nodig hoor

    #14208

    Je had gelijk hoor!
    De orthopeed zei letterlijk dat hij teljens als hij ons ( Dennis was er weer bij voor de "technische details" en morele steun ) spreekt, blij verrast is!
    En hij zei ook dat hij nu wel uit durft te spreken dat hij in het hele begin eigenlijk bang was dat dit echt niet goed meer zou komen. Dat hij echt bang was dat die botkneuzing verkeerd zou gaan en dat het van mij een hoop doorzettingsvermogen heeft gekost te komen waar ik nu ben.
    Dennis kreeg ook nog complimenten, dat hij in zn eentje ( met jou hulp 😉) meer bereikt heeft dan dat de orthopeed van een heel team in een revalidatie centrum had verwacht, in mijn geval.
    Kort samengevat: ga vooral zo door!!!!

    #14209

    Typefout al in de eerste zin😅, telkens,bedoelde ik

    #14210

    Zie je wel !!! Kon ook niet anders.

    #14211

    Ik twijfel toch iedere keer weer hoor,of mijn vorderingen wel genoeg zijn. Ik kan het wel vooruit vinden gaan,maar een slak op full speed gaat alsnog super langzaam.....

    #14212

    Ik snap dat je liever allemaal wat sneller had, maar gezien het trauma gaat het toch heel erg goed hoor

    #14213

    Denk dat ik de laatste tijd best tevreden ben met wat ik nu kan doen en hoe het gaat,ik zei ook tegen de orthopeed dat ik niet meer dat gevoel heb wat ik in het begin had,dat mn leven de tweede keer instortte. Soms wel even,maar meestal ben ik nu blij met kleine dingen die nu weer even kunnen. Hij vroeg of ik het mentaal allemaal nog wat kon overzien,omdat dat ook een tijdje niet zo goed ging. Ook daar had hij alleen maar positieve woorden voor,dat ook dat weer beter gaat.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14214

    Dat je soms van die kleine dipjes hebt is heel normaal. Zou vreemd zijn als je dat niet zou hebben. En voor de rest gaat het gewoon goed

    #14215

    Dennis zei vanmiddag nog dat het misschien maar goed is dat dit zijn eerste dusdanige blessure is.
    Hij zag zeker wel in dat het niet heel goed eruit zag,maar doordat hij niet de ervaring heeft zoals jij of de orthopeed met zulke blessures, kon hij het net iets luchtiger zien en zo ook naar mij toe open zijn mening geven. De orthopeed en jij hebben dat expres stil gehouden. Maar aangezien Dennis geen erg goeie pokerface heeft,denk ik dat ik dat bij hem wel doorzien zou hebben. En dat had misschien negatief gewerkt

    #14216

    Kijk je ook ⚽️⚽️?

    #14217

    Hoe het ook zij....het heeft goed uitgepakt.

    Ja ik kijk ook, maar tot nu toe valt het toch wel tegen

    #14218

    We gaan mooi zo door,vandaag weer 5 series gewandeld, voor ik dat vergeet.

    En het is idd niet heel spannend,Luuk is niet erg vrolijk tot nu toe⚽️😕

    #14219

    En nou al helemaal niet meer denk ik zo

    #14220

    "Wonderen zijn mogelijk in de voetballerij"
    In elk geval de commentator gelooft er nog in.....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief