Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14191

    Ik vind alles prima zolang er maar niet meer pijn of belemmeringen ontstaan en jij het aankunt

    #14192

    Dennis zei dat hij wil proberen om te kijken of we binnen die 2x het vooruit afstappen steeds verder kunnen introduceren. Om er een andere beweging erbij te gaan maken. Maar alleen onder de voorwaarden die jij ook net noemt

    #14193

    Dat is prima. En dan reken erop dat jij jezelf niet te ver pusht alleen maar om vooruit te komen of je verplicht te voelen.

    #14194

    Ik doe alles vrijwillig.
    En zal proberen niet te hard mn best te doen๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜…

    #14195

    ๐Ÿ‘

    #14196

    T gaat mooi,of niet? Ik kon me in elk geval al een paar keer niet inhouden ๐Ÿ”ฎ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜…

    #14197

    Dat kun je wel zeggen...pffff

    #14198

    Zal ik er ook eens eentje ingooien...
    Wat denk jij dat de orthopeed morgen gaat zeggen als hij belt? En waarom zou hij dat zeggen? Dat weet jij vast wel๐Ÿ˜‰๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ๐Ÿ”ฎ๐Ÿ”ฎ๐Ÿ”ฎ

    Grapje hoor๐Ÿ˜œ (Niet dat dat hij gaat bellen,dat is wel echt waar)

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14199

    Helemaal zo gek nog niet dat je dat vraagt, gezien de andere vragen hier

    #14200

    Hahaha,je mag in je ๐Ÿ”ฎ kijken hoor๐Ÿ˜‰

    #14201

    word er helemaal zweverig van

    #14202

    Hahaha niet best!

    #14203

    Als dat zo blijft doorgaan gaat er vanavond toch op tijd de stekker uit...

    #14204

    Kan het me voorstellen......
    Mn vriendin heeft volgende week een afspraak bij de sportarts om het over de mogelijke operatie te hebben. In de hoop dat die haar goed kan adviseren. Ze was ook bij de podotherapeut geweest voor aan aangepast zooltje en ook bij de oedeem therapeute. Al die dingen leiden mij mooi af van het telefoontje morgenโ˜Ž๏ธ๐Ÿ˜…

    #14205

    Over dat telefoontje hoef je je toch geen zorgen te maken

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief