Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14176

    Aha....ik vraag maar niet hoe het met de telefoons is afgelopen ๐Ÿ˜… maar ik gok dat een bak rijst niet meer afdoende was om ze te redden

    #14177

    Een bak rijst was idd niet voldoende meer

    #14178

    Vind het trouwens wel knap als je op de pot zit,dat je je telefoon er in laat vallen. Heb wel eens gehad dat ik hem in mn kontzak had en hij er uit viel. Gelukkig via de bril op de grond. Dat was zn enige bijna doodervaring in het kleinste kamertje ๐Ÿ˜…

    #14179

    Ik heb me dat ook afgevraagd... maar probeer me er verder maar niks bij voor te stellen

    #14180

    Beter van niet idd๐Ÿ˜…

    Vandaag trouwens weer 25 trapjes. En de laatse een nieuw kunstje gedaan: voor uit eraf gestapt!

    #14181

    aha... goed zo

    #14182

    Dennis zei dat ik toch ook voorbereid moet zijn als ik de brievenbus voorbij ben en de straat wil oversteken๐Ÿ˜œ Ik zei nog dat ik dan wel via de oprit zou gaan,maar hij vond een "stoeprandje" wel eens een idee om te proberen

    #14183

    Met het afstapje van gisteren lijkt me dat ook geen gek idee

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14184

    Het afstapje was daar idd als voorbereiding voor bedoeld!
    Met het trapje hou ik me de laatste tijd eigenlijk meestal alleen nog met mn linkerhand vast,daarom durfde Dennis hem wel zo neer te zetten dat ik er vooruit af kon. Ipv dat ik zoals gebruikelijk met mn gezicht naar een toestel stond en alleen achteruit kon.
    Heel toevallig stond het trapje al op een andere plek toen ik in de gym kwam en zei Dennis dat hij wel daar kon blijven staan,hij zou wel voor extra steun zorgen,mocht ik me rechts vast willen pakken. Met voorbedachte rade dus...

    #14185

    Goed bedacht. Zo voorkom je spanningen vooraf

    #14186

    Ook eens met het uitbreiden van de oefening? Meestal vraag ik vooraf,maar ja,ik wist het niet๐Ÿ™ˆ

    #14187

    Ja hoor. Geen problemen mee

    #14188

    Gelukkig! En anders roept u maar ๐Ÿ˜‰

    #14189

    Dan "grijp" ik wel in ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

    #14190

    Dat is goed,vindt Dennis ook๐Ÿ˜‰

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief