Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14161

    Ik hoop het. Hij heeft chronische darmproblemen en last van zn alvleesklier,dus ik twijfel of hij het oraal wel goed opnemen zal. T is al een ouwe dibbes,maar verder nog vrolijk,dus eigenlijk moet hij nog wel even een tijdje mee 🐢

    #14162

    Dan gaat hij dat oraal helaas niet opnemen hoor.

    #14163

    Daar was ik idd al bang voor.
    Dan hoop dat het bij zn volgende bezoek weer leverbaar is,anders zal ik eens rond gaan kijken of ze het via Duitsland kunnen bestellen. Gelukkig zit zn waarde altijd net tegen de grens,dus niet dramatisch laag,dus een keer een spuit missen is niet gelijk heel erg. Maar dat moet eigenlijk niet te vaak

    #14164

    1 x missen zal inderdaad niet meteen heel erg zijn

    #14165

    De dierenarts is niet de enige met leverings problemen, mn schoonvader zn hartmedicatie was bij de apotheek niet meer leverbaar tot de laatste week van dit jaar. Hij werd naar de apotheek van het ziekenhuis verwezen om ze te kunnen krijgen

    #14166

    Dat gebeurt in Nederland helaas steeds vaker. Dat heeft er veelal mee te maken omdat de farmaceuten niet de prijs krijgen die ze willen hebben. En dan leveren ze gewoon niet of maar beperkt

    #14167

    Het levert voor de gebruikers wel stress op,zeker met iets als hartmedicatie.
    Ik bedoel,mocht mijn ibuprofen niet meer leverbaar zijn,kan ik switchen naar Naproxen of nog iets anders. Maar mn schoonvader zn hartmedicatie ligt best nauwkeurig,daar wil je niet mee gaan prutsen

    #14168

    Helemaal waar. Maar helaas hebben onze min. van volksgezondheid en zorgverzekeraars daar weinig boodschap aan...
    Schandalig eigenlijk

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14169

    Die zitten tegenwoordig allemaal met de telefoon op de pot hoor

    #14170

    Dank voor ophelderende mededeling....
    Mijn achting voor de mensheid is bij deze weer een stukje gedaald πŸ€’β˜ŽοΈπŸš½πŸ’©

    #14171

    Je moet en beetje op de hoogte blijven...

    #14172

    Gelukkig zeg je niet dat ik met mijn tijd moet mee gaanπŸ˜œπŸ˜…πŸš½β˜ŽοΈ

    #14173

    Nee, want daar zitten risico's aan. Ze vallen regelmatig in het water

    #14174

    Spreek je uit ervaring?

    #14175

    Ikzelf niet, maar 2 van mijn kleinkinderen... stelletje s......

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief