Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14146

    Ze zou zelf al blij zijn als de constante pijn niet meer aanwezig zou zijn,zei ze.ย  En de brace niet meer constant zou ook fijn zijn,dat heeft ze nu wel,ze kan ook niet in huis op blote voeten of sloffen lopen,dan begint die enkel gelijk weer. En omdat haar brace alleen in een hoge schoen werkt,zou ze al blij zijn als ze savonds zonder zou kunnen. Het klinkt als je het objectief bekijkt idd mager,maar als je van heel ver komt,zijn zulke "kleine" resultaten al heel welkom. Daar kan ik me heel goed in inleven ๐Ÿ˜‰ Ik kijk uit naar de dag dat ik weer gewoon op een willekeurig moment zonder hoes in bad of onder de douche kan gaan......

    #14147

    Daar kan ik wel inkomen

    #14148

    Ik durf te zeggen dat het om een vaste drama ๐Ÿ‘‘ gaat,bekend van beide fora.....

    Wij hebben weer gewandeld, 5 series

    #14149

    Goed gedaan.

    Is mij niet opgevallen ook niet a.d.h. het IP

    #14150

    Ik herken de schrijfstijl en ook de naam

    #14151

    Mij was het echt niet opgevallen, maar ben ook afgeleid โšฝโšฝ

    #14152

    Hahaha, altijd de focus op de bal! ๐Ÿ‘€โšฝ๏ธ

    #14153

    Ja, hopelijk hebben ze dat vrijdag ook

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14154

    Hier zit nog iemand die dat hoopt๐Ÿ˜‰

    #14155

    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    #14156

    Hele andere vraag: heb jij toevallig al van mensen gehoord dat vitamine B injectie vloeistof heel moeilijk te verkrijgen is? Ik sprak mn moeder vanmiddag en hun oude hond krijgt maandelijks een vit B9/B12 injectie. De dierenarts kan het niet meer krijgen,de laatste tijd hadden ze het al via een humane leverancier, maar die had ook niet meer genoeg voorraad om de dierenarts te kunnen voorzien. Boef krijgt nu capsules, in de hoop dat hij die op kan nemen

    #14157

    Heb er nog niets over gehoord maar kan dat wel nakijken ( vwb humane middelen)

    Er zijn inderdaad tekorten. In week 50 zouden er weer leveringen zijn

    #14158

    In Duitsland schijnen ze geen problemen te hebben

    #14159

    De assistentie zou contact houden met hun eigen leverancier en ook met de humane apotheek en leverancier, dan zou ze contact opnemen. Hij moet over 3 weken zn volgende prik,ben benieuwd of ze dan bij de dierenarts ook weer bevoorraad zijn

    #14160

    Dat zou dan moeten lukken zoals het er nu uitziet met de leveringen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief