Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14101

    Ok,ik snap het. Ga het in elk geval tegen haar zeggen,kan ze het met haar huisarts bespreken. Wordt daar bij een standaard uitgebreid bloedonderzoek ook naar gekeken? Meen me te herinneren dat ze dat heeft gehad bij de "APK" die de huisarts voor de operatie heeft gedaan

    #14102

    In de regel niet. Maar dat zou ze natuurlijk na kunnen vragen bij de huisarts.

    #14103

    En anders is opnieuw prikken een kleine moeite

    #14104

    Helemaal waar

    #14105

    Wij hebben vandaag weer 25 trapjes gedaan.
    En gister idd de hele laatste serie grote stappen,weet niet meer of ik die vraag had beantwoord 😅

    #14106

    Jawel had je gedaan!
    Goed bezig geweest dus

    #14107

    Deze keer had ik geen zin om terug te lezen😉 Herinnerde me wel jou vraag gelezen te hebben maar niet dat ik antwoord had gegeven🙈

    #14108

    Mijn geheugen had het nog niet gewist

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14109

    Denk dat dat van mij tegelijk met dat van mn telefoon is geleegd😜

    #14110

    😂😂😂 misschien heb je een nieuw modem nodig

    #14111

    Hahaha,nu raak ik helemaal in paniek,want wat als die nieuwe niet zo goed werkt als de oude???? Wie kan ik dan aanklagen? Jou voor het slechte advies of de maker van het modum?🤣🤣🤣

    #14112

    Dat zal ik eens even navragen...

    #14113

    Ik kan dat topic over dat modem niet meer vinden,was daar nog een reactie op gekomen?
    Hoe ze het bedenken hier een oplossing voor zoiets te vinden......

    #14114

    Die heb ik verwijderd. Ik snap niet hoe iemand er nu op komt om dat hier te vragen.

    #14115

    Dat snapte ik idd ook niet
    Ik had het gevoel dat het misschien een vaste klant van hier of het andere forum was die denkt hier overal hulp bij te vinden en vaker van die kromme gedachten kronkels heeft

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief