Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14071

    Maar eens afwachten dan

    #14072

    Idd....

    Ik heb gebald en 2x gefietst en ga morgen al weer aan de wandel. Times flies,nog even het is alweer kerst 🎄🎅

    #14073

    Klopt. Een jaar is zo voorbij

    #14074
    #14075

    Stuur je expres een leeg berichtje of ben je gewoon even sprakeloos?😉
    Of optie 3, het topic heeft weer kuren😅

    #14076

    Het was een test. We hebben vandaag enkele topics getest waaronder dit dus ook

    #14077

    Ah ok, ik vreesde even dat het weer mis was

    #14078

    Zoals het eruit ziet, is het ( in jouw topic) in ieder geval opgelost

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14079

    Fijn! Geen Chinezen meer hier. Tenzij ze een zinnige bijdrage aan het gesprek hebben dan 😬

    #14080

    Laten we het hopen

    #14081

    Wandeling van 5 series is in elk geval weer gelukt. Nu doet het forum het,maar vergeet ik er wat op te zetten🙈

    #14082

    hahaha...
    Laatste serie ook weer grote stappen ?

    #14083

    Ja ,zeker! Weer de hele serie groot😉

    #14084

    En mn vriendin mag er nog een blessure bij op haar cv zetten: ze heeft er ook nog een acute en flinke peesontsteking in haar pols bij..... Ze had al best een tijdje last van haar pols,wat net iets beter werd toen ze met het loopgips thuis zonder krukken kon lopen. De afgelopen week kreeg ze weer steeds meer last en gistermorgen wilde ze een flesje water open maken en toen schoot het zo in haar pols dat ze hem niet meer kon buigen of draaien of er kracht mee kon zetten en die pijn werd alleen maar erger gedurende de dag en haar pols werd ook dik en warm. Ze was zo net bij de huisarts geweest en die had het over dat ze waarschijnlijk al een hele tijd sluimerende ontsteking had door de constante (over)belasting van het lopen met krukken. En dat die onsteking nu een acute,heftige opvlamming heeft. Het syndroom van de Quervain, zal jou vast meer zeggen dan mij,ik ga het zo even opzoeken. Ze heeft eerst een verband gekregen om de pijn van bewegingen met haar pols te verminderen,moet meerdere keren per dag koelen en ontstekingsrennende zalf smeren en de eerste twee weken haar arm echt  rust geven,liefst zoveel mogelijk in een sling zodat ze hem ook niet uit automatisme per ongeluk gebruikt.  Als de acute ontsteking dan hopelijk over is,krijgt ze  een brace als ondersteuning. Is ze mooi klaar mee!!

    #14085

    Daar is ze dan ook weer mooi klaar mee.... Een overbelasting zou kunnen.
    Heeft ze nog meer gewrichts- of spierklachten buiten de enkel en de pols?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief