Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14041

    Ik denk dat doe ook deze keer aangenaam verrast zal zijn

    #14042

    Denk je dat echt?
    Ik ben toch van binnen steeds bang dat hij het niet goed vindt gaan of ander niet leuk nieuws heeft.

    #14043

    Dar denk ik inderdaad..

    #14044

    Je hebt vast gelijk😉

    #14045

    Volgende week zul je dat weten

    #14046

    Dubbel spannend volgende week,mn vriendin spreekt haar orthopeed ook volgende week.
    Ze is niet echt blij op dit moment,ze mist het gips

    #14047

    Was het eigenlijk niet de bedoeling geweest dat ze weer nieuw gips zou krijgen?

    #14048

    Nee,de arts had er twee weken tussen gelaten zodat ze goed het verschil kon voelen tussen met en zonder.
    Ze gebruikt nu haar ASO brace,omdat die aangemeten brace niet gaat met het litteken.
    Maar met die brace heeft ze nog het gevoel dat ze af en toe zwikt. Niet keihard,maar pijnlijk genoeg. Dus is ze maar weer terug naar 2 krukken zonder steunen. Ze baalt,want dit wist ze voor het gips ook al

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14049

    Dan heeft het gips tot nu toe nog niets uitgehaald. Denk dat het wijs is de voet niet te belasten

    #14050

    Het was een test om te kijken of ze dan minder last had als de enkel stevigheid zou krijgen,om te kijken of een operatie dan een optie zou kunnen zijn. Wat dat betreft is de test wel geslaagd,want ze had minder last en kon in huis stukjes helemaal zonder krukken lopen. Met die brace gaat dat dus niet goed

    #14051

    Vraag me dan af welke operatie dat dan moet gaan worden. beetje vreemd...

    #14052

    Ze laten je hier een beetje in herhaling vallen,of niet? Lees onder meerdere topics "dat antwoord is al gegeven".....

    #14053

    Ja, lezen en scrollen is blijkbaar moeilijk.

    #14054

    Een operatie om de enkelbanden te herstellen zodat die weer stevigheid geven,zo had de orthopeed het tegen haar gezegd. Ze wilde met het gips kijken of ze dan minder last van die pees aan de binnenkant van de enkel had en van de enkel zelf. Is dat raar?

    #14055

    Ja eigenlijk wel.
    Met gips leg de enkel volledig lam. Totaal geen beweeglijkheid in niks. En natuurlijk heeft er dan minder of geen last van. Het herstellen van de enkelband geeft weliswaar iets meet stabiliteit, maar dat is bij lange na niet hetzelfde al met een gipsverband. M.a.w. ik vraag me af of een gipsverband daar dan wel de juiste meetmethode voor is. Maar... ik ben natuurlijk geen orthopeed. Kan het mis hebben

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief