Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #14026

    Dan zal het daar waarschijnlijk niet aan liggen

    #14027

    Ik heb geen idee....
    Gebruik je glazen bol maar als er geen updates meer doorkomen🔮😜⚽️🚲🪜🚶‍♀️

    #14028

    Het is natuurlijk te proberen... Maar of het werkt?
    Hoe was het trouwens met wandelen gegaan?

    #14029

    Als ik niks kan plaatsen,doe jij maar een test,dan kan ik daarna weer reageren😅

    Wandeling ging wel, weer 5 series met de laatste serie allemaal grote stappen. Dat vond Dennis genoeg en ik eigenlijk ook wel

    #14030

    Dat was ook genoeg... Niets forceren.

    #14031

    Ik hooo dat we hier niet te lang blijven hangen en verder kunnen opbouwen,ik wil nu graag verder! Want ik merk dat ik in mn hoofd toch bang ben dat er weer een stagnatie komt of dat ergens het eindpunt is. En dan bedoel ik niet de brievenbus, maar van wat mijn enkel gaat kunnen qua belasting

    #14032

    Dat opbouwen komt wel hoor. Maar met beleid

    #14033

    Soms wilde ik dat het wat sneller ging. Dat er sneller duidelijk werd waar het eindpunt gaat zijn. Die onzekerheid wordt ik af en toe een beetje vervelend van.....

    In elk geval heb ik volgende week een bel afspraak met de orthopeed over de voortgang van mn revalidatie. Daar kreeg ik net bericht van. Kan in elk geval zeggen dat ik al wat verder loop dan een half jaar geleden toen ik bij hem op consult was

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #14034

    Ik snap heel goed dat het voor jou wat sneller zou mogen gaan... (Ik zou er ook af en toe vervelend van worden hoor).
    Het gaat langzaam, maar het gaat vooruit.
    Ik verwacht dart er ook nu weer een omslagpunt gaat komen waarna het dan weer beter gaat. Zoals eerder. Kan je alleen niet vertellen wanneer dat is

    #14035

    Volgens Dennis ga ik best goed vooruit de laatste tijd,zei het net tegen hem ook dat ik er soms een beetje zat van ben. Hij vindt dat de stapjes heel goed gaan de laatste tijd en ook hoe ik er van herstel.  Hij was eerst bang dat de trapjes de dag erna te veel zouden zijn,dat er een dag tussen zou moeten. En tot nu toe lukken de trapjes ook nog steeds. Dus wat hem betreft krijgt de orthopeed goed bericht

    #14036

    En daar ben ik het dus helemaal mee eens.

    #14037

    Tja,dan is het weer 2 tegen 1.....
    Met als toevoeging dat die 2 er meer verstand van hebben dan die ene🙈

    #14038

    Die toevoegen komt van Luuk trouwens

    #14039

    In januari van dit jaar was je volgens mij nog niet verder dan ballen en fietsen, 2x erop en eraf op het trapje en 4 kleine stapjes die voornamelijk nog huppelde...

    #14040

    Klopt!
    Ik was in mei bij de orthopeed geweest,toen kon ik iets van 7 huppelstapjes lopen. Waar hij toen bijna door van zn stoel viel

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief