Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1366

    Nu doet hij net weer normaal, misschien doet mijn telefoon raar?

    #1367

    Soms doen doen die dingen wel eens een beetje vreemd

    #1368

    Nou hij is wel een beetje aan vervanging toe! Maar omdat ondergetekende niet zo handig is als het om nieuwe electronica gaat, stel ik dat altijd uit tot echt niks meer doet? Luuk lacht zich daar rot om, die heeft altijd 1 van de nieuwste modellen en snapt ook nog gelijk hoe ze werken....

    #1369

    Ik heb die dingen ook jaren. Kan dan bij een nieuwe verlenging een nieuwe krijgen en die gaat dan in de regel, door naar mijn dochter

    #1370

    Haha, dat vraagt Luuk ook wel eens! Als ik dan 1 kan krijgen die hij graag wil,maar nog niet aan verlenging toe is.

    #1371

    Pfffff, hoeveel pilletjes mag ik vanavond nemen om te kunnen slapen???
    Zal blij zijn als het morgen is,dan is het nu tenminste achter de rug!!
    #stresssssss

    #1372

    Eentje zal wel genoeg zijn denk ik

    #1373

    Dat hoop ik!

    Wat kan je zenuwen hebben voor zoiets simpels.....

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1374

    Stresskippetje

    #1375

    Kan er ook niks aan doen??

    Na morgenochtend is de stress hoop ik weer even voorbij,ben al lang blij dat ik niet pas aan het eind van de middag die afspraak heb!

    #1376

    Nog een paar uurtjes, dan lekker slapen en dan is het weer voorbij

    #1377

    Ik zei net tegen Luuk dat ik mooi op tijd naar bed ga en een heel tabletje neem. Dan hoop ik dat ik snel slaap en het snel morgen is!

    #1378

    ?

    #1379

    Welterusten ,hoop ik ?

    #1380

    Dat zal wel lukken met een pilletje

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief