Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13381

    Yep,mijn dertiger jaren zijn voorbij.....
    Dank je!🥂

    #13382

    Op naar de volgende ronde !

    #13383

    De volgende ronde 🥂🍾🍷🍺 of de volgende 40 jaar? Ga zo eerst even slapen, oma is niks meer gewend😅 Feestje wordt later vervolgd 🎂

    #13384

    de volgende 40

    #13385

    Ga mn best doen die volgende 40 ongeschonden te halen!🙈
    Wat sommigen hier onder ons waarschijnlijk niet gaan redden, gezien de manier waarop ze met zichzelf omgaan.....
    Lijkt wel of niemand nog enige basis ehbo kennis heeft tegenwoordig: als je een enkelblessure op loopt,ga je verwarmen, als je een spier scheurt,ga je oefeningen doen. De enige die dan nog een excuus heeft voor zn onnozelheid,is die ene die zn kop heeft gestoten,die kan zich achter hersenletsel verschuilen.....

    #13386

    Ja, het is weer een dag van superintelligentie

    #13387

    Net intelligent genoeg om hier terecht te komen,op zoek naar een helderziende of iets van die strekking🔮
    Soms is googlen op wat je in een bepaalde situatie doen moet of naar bijsluiter handiger, maar dat schijnt erg lastig te zijn,net als de telefoon pakken en de huisarts bellen.
    Maar misschien denk ik een beetje ouderwets en te simpel🙈

    #13388

    Ik denk dat wij dat nooit echt zullen begrijpen

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13389

    Denk dat je gelijk hebt....

    Ik heb weer 4 series gewandeld vanmiddag!

    #13390

    Goed bezig op de " ouwe" dag 🤣🤣

    #13391

    Hahaha,wat ben je het weer met Dennis eens😂😂
    Die zei niet slecht voor zo'n oudje....in december is hij ook veertiger, dan krijg ik hem wel terug!

    #13392

    Heb je nog even de tijd om over een gepaste reactie na te denken

    #13393

    Haha,dat komt wel goed!😁

    #13394

    Dat zal best.
    Hoe is het wandelen gegaan?

    #13395

    Het ging wel aardig,net als de vorige keer eerst 3 series en daarna kijken hoe ver ik zou komen. En toen lukte stapje bij stapje de 4e ook. Had het niet verwacht,gister een drukke dag en veel te laat gaan slapen voor mijn doen. Maar we hebben het weer gered!

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief