Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13321

    Nog iemand die je redelijk goed kent? 😁

    #13322

    Ja en hij is ook nog een collega van jou, jullie hebben vaker dezelfde ideeën 😉

    #13323

    Er solliciteert vandaag ook iemand naar een block, jeetje zeg wat een kleuter is hier bezig....

    #13324

    Leuk werkje zeker, het forum opschonen na de noeste arbeid van een grapjas om zoveel topics te verzieken.....☹

    #13325

    ohh dat is dan toevallig....😂

    Heel wat werk aan die sukkel gehad

    #13326

    Een sollicitatie met voorrang

    #13327

    Haha,ook een manier om voorrang te krijgen😅
    Die heeft zich in elk geval vermaakt vandaag. Helaas van niemand een reactie gekregen,zelfs niet van mij🙈 Al kostte het moeite me in te houden

    #13328

    Die moet zich toch heel erg aan het vervelen zijn geweest

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13329

    Nou idd!

    Het is gelukt 2x te fietsen, vanmorgen een half uur, tussen de middag gebald en later vanmiddag 45 minuten gefietst.
    Morgen al weer aan de wandel

    #13330

    Goed gedaan!

    #13331

    Je gelooft het niet,maar ik heb 4 !!!!! series gewandeld.......

    #13332

    Zo, dat is nog eens verrassing !!!
    En hoe reageert je enkel?

    #13333

    Ik dacht ik zal je eens wat nieuws verrellen ipv iedere keer hetzelfde😉

    Ik voel hem nu wel,maar het is wel te doen

    #13334

    Je gaat dus letterlijk en figuurlijk stappen vooruit ! Proficiat! Goed gedaan

    #13335

    Dank je!
    Dennis had gezegd dat ik gewoon de volgende serie in mocht zetten als ik wilde en dan kijken hoe ver ik daarmee zou komen. Dat hij 1 extra stapje al een stap vooruit zou vinden,als dat er nog in zou zitten. Hij was ook best verbaasd dat ik die hele serie af maakt hoor. Maar ik kon die laatste 2 stapjes niet laten zitten toen ik eenmaal op weg was

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief