Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13291

    Wij ook....

    #13292

    Hoop dat het iets gaat opleveren

    #13293

    De assistent die het onderzoek deed zei wel dat hij vond dat er te veel beweging in de enkel zat,hij vroeg of haar andere enkel dat ook had. Gelukkig niet dus. Verder had hij niks gezegd.
    Ze kon zelf wel mee kijken op de monitor,maar daar kon ze zelf niks uit halen. Het was wel interessant om de botten te zien bewegen,zei ze

    #13294

    Dat er te veel beweging in zit is niet zo vreemd. Er zijn banden beschadigd /afgescheurd....

    #13295

    Ze is zelf bang dat dat de enige conclusie blijft en dat ze er verder maar mee moet leren leven

    #13296

    Maar ook dat is dan in ieder geval duidelijkheid. En dan kan de revalidatie daarop worden aangepast en wellicht worden gekeken welke hulpmiddelen dan ingezet zouden kunnen worden

    #13297

    Dat is waar.....
    In het begin hoopte ze dat er nog iets gevonden zou worden waar wat aan verbeterd zou kunnen worden.
    Vanmiddag zei ze nog dat ze blij zou zijn als ze haar brace weer aan kan en weer enigzins "normaal" haar dingen kan gaan doen.
    De sportarts had het al gehad over een stukje mentale begeleiding, omdat ze er steeds verder doorheen zit. Ik zei al dat dat misschien helemaal niet zo'n verkeetd idee zou zijn. Ook om te helpen met een stukje acceptatie dat het in ieder geval nooit weer helemaal zo als vroeger wordt

    #13298

    Ik denk dat het zeker zinvol kan zijn.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13299

    Ze hikt er tegenaan,wat ik wel snap.
    Aan de ene kant gelooft ze wel dat het misschien zou kunnen helpen. Maar aan de andere kant is ze bang dat er dan weer gezegd gaat worden dat het tussen de oren zit. En wat ik zelf ook heel erg had,is dat op het moment dat je erover "moet" gaan praten, het definitief is dat je leven niet meer zo wordt als vroeger. Je kunt je kop niet meer in het zand steken en stiekem hopen dat het toch nog beter zal worden,om het zo maar te zeggen.
    Ik snap dus heel goed dat ze er niet om staat te springen naar een psycholoog ofzo te gaan,maar denk dat het idd wel goed zou zijn het in elk geval een kans te geven. Het hangt er ook net vanaf wat voor iemand je voor je krijgt en hoe die het oppakt.
    Mijn ervaring met de psychiater die mij moet laten geloven dat mijn rugproblemen in mn hoofd zaten,vergeet ik nooit weer.
    En ik was in één sessie klaar bij de eerste psycholoog waar ik na mijn rug operatie kwam. Die zei letterlijk dat ze niet snapte dat mijn grootste angst was niet meer te kunnen paardrijden of mijn werk op stal of in de dierverzorging te kunnen doen. Ze had niks met beesten en vond ze vies,zij zou zich daar geen seconde druk om maken....Na deze opmerking was ik wel uitgepraat!
    Op één of andere manier kan ik beter met mijn fysiotherapeuten praten dan met echte psychologn,die begrijpen mij beter🙈

    #13300

    Vandaag weer gewandeld,het is net of de dagen nu sneller gaan,nu er alleen een bal/fietsdag is na de rust en we dan alweer wandelen🙈

    #13301

    Dan was de wissel niet slecht

    #13302

    Daar (psychologen) heb ik ook enerverende ervaringen mee... Ik heb er al eens een het advies gegeven of ze niet beter met een psycholoog kon gaan praten. Ik snapte niet waarom ze dat niet leuk vond..

    #13303

    pff
    of ik 's nachts niet zo nu en doen nog op mijn telefoon kan kijken of er nog iemand een probleem heeft 😨😪 als ik misschien zou kunnen slapen

    #13304

    Ja ik zag het al....weer iemand die verslaafd aan je geraakt is😅 En dan heb je het over iemand die al begeleiding heeft en onder behandeling is....Ook niet erg effectief dus!

    Hahaha,tja,een psycholoog is ook maar een mens en sommige mensen zijn nu eenmaal rijp voor een psycholoog of psychiater. Zou zij toch moeten weten😜

    De wissel valt me niet tegen idd! Moet nog wel even bijkomen voor het trapje morgen,maar Dennis zei dat ik morgenochtend de fiets mag overslaan,dan gaan we alleen voor het trapje even warm fietsen

    #13305

    kan me leukere verslavingen voorstellen..
    Goed idee van Dennis...
    Hoe gaat het nu trouwens met wandelen?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief