Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13276

    dat kun je wel zeggen. Zal wel aan de spieren liggen

    #13277

    Als je van paardrijden zware bespiering krijgt,doe je toch echt iets verkeerd....   Het is geen krachtsport,je moet juist je fijne motoriek gebruiken. Ik krijg zo een heel naar beeld voor ogen, een te zware ruiter die ook nog eens log en lomp op zn paard zit te plukken en te trekken. Maar ook daar zal ik me wel niet mee mogen bemoeien😅

    #13278

    Het fietsen ging vanmorgen niet zo geweldig, ik heb het bij een half uur gehouden. Dat had Dennis ook gezegd, dat de fiets minder belangrijk is dan het trapje. Het trapje ging iets moeilijker dan anders,maar beter dan normaal gesproken de laatste serie wandelen. Als je begrijpt wat ik bedoel🙈 Dus we wilden deze volgorde eerst maar zo aanhouden. Dennis zei dat ik morgen als het qua pijn goed gaat en jij het er mee eens bent, in de middag een klein stukje mag proberen te fietsen. Voelt het niet goed,dan gewoon een volledige vrije dag.

    #13279

    Het fietsen is inderdaad minder belangrijk voor de enkel. Ben het ermee eens om dat zo te doen

    #13280

    Ik heb net geschreven dat ze voor een snotaap van 14 best een grote mond heeft en dat ik daar niet van gediend ben

    #13281

    Dan ga ik morgen kijken hoe het gaat 🚲

    #13282

    Ik zag je reactie idd. Het kan altijd erger met de brutaliteit van de jeugd, ben een keer door een 9 jarige voor stom kutwijf uit gemaakt toen ik een ponyles stond te geven. Dat meisje vond dat ze best de pony steeds mocht schoppen,omdat haar moeder voor de les betaalde.......En als ik daar wat over te zeiken had, zou haar vader mij wel eens een lesje leren. Ben benieuwd wat daar van geworden is

    #13283

    En als het niet gaat een rustdag

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13284

    Het is soms verschrikkelijk.

    #13285

    Heb een kwartiertje gefietst, het begon wat moeizaam,na 5 minuten ging het wat beter,maar niet zo als anders.
    Morgen dus weer ee stukje verder

    #13286

    Waar had je dan met fietsen vooral last van?

    #13287

    Dat het bewegen van de enkel in zn algemeen pijnlijk was. Meer dan na een vrije dag en ik dacht dat ik beter niet te lang door kon gaan toen het niet zoals normaal werd

    #13288

    Dat was dan ook een goede beslissing.
    En zoals al besproken: wandelen en trapjes zijn voor de enkel belangrijker.

    #13289

    Eerste rondje 🚲 ging al beter dan gister!

    En mn vriendin heeft het onderzoek gehad.
    Het was een röntgen onderzoek waarbij er foto's en filmpjes gemaakt werden door de radioloog terwijl een assistent haar enkel in bepaalde posities bewoog. Ze moest zelf zeggen welke bewegingen pijnlijk zijn, daar werden opnames van gemaakt en ook van de standaard testen om de stabiliteit te controleren.
    Het gesprek er over met de orthopeed zal waarschijnlijk over 3 of 4 weken zijn,maar zodra het resultaat in haar dossier staat, mag ze het naar de sportarts sturen,dan kijkt die er gelijk even naar. Dat scheelt een beetje stress met wachten

    #13290

    Ben benieuwd dan

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief