Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #13261

    Er zal altijd "iets bruikbaars" uit komen, Maar het hoeft alleen niet altijd positief te zijn. Maar dat is koffiedik kijken. Eerst maar eens het onderzoek afwachten

    #13262

    Ze is bang dat er niet iets uitkomt waar ze wat aan kunnen doen, dat ze maar moet accepteren dat dit het is, ik zei het wat ongelukkig😅

    Weet jij hoe zo'n onderzoek in zn werk gaat? Kan er eigenlijk niet echt wat over vinden

    #13263

    Ik denk, dat zo de enkel in verschillende posities gaan brengen en dat dus onder geleide van echo doen om te kijken wat er in de enkel gebeurt. Maar ervaring heb ik er ook niet mee

    #13264

    Ok,ben benieuwd.....

    Ik heb gebald en 2x gefietst.
    Morgen gaan we wandelen en dan overmorgen het trapje doen. Ook daar ben ik benieuwd naar of ik verschil ga merken!

    #13265

    Ja, ben benieuwd of je er iets van gaat merken

    #13266

    Je bent de eerste die het hoort 😉

    #13267

    👍

    #13268

    Het voelde idd alsof de laatste serie iets makkelijker ging dan anders!

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #13269

    Dat geeft de burger moed !

    #13270

    Ben benieuwd of nu morgen het trapje dan ook moeilijker gaat dan normaal

    #13271

    Ik verwacht het eigenlijk niet...

    #13272

    Hoop dat je gelijk hebt,zoals meestal😉

    #13273

    Ik zie nu pas door jouw reactie dat het dezelfde persoon is...
    Niet te geloven dit... eerst vragen wat een goed gewicht is en als ik dat dan zeg krijg ik een emmer shit over me heen.

    #13274

    "Hoop dat je gelijk hebt,zoals meestal" Ik denk dat het zal meevallen hoor

    #13275

    Het leek ook of er iemand anders reageerde,maar de naam was wel hetzelfde,dus ik dacht dat het dezelfde dame was. Goed gebekt is ze wel in elk geval, om op die leeftijd zo tegen een volwassene tekeer te gaan💩🙈

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief