Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12796

    Goed bezig... Veel regen gehad vandaag?

    #12797

    Regen? Nee.....de hele dag droog,het begint nu wat te spetteren en het rommelt een beetje. Jullie wel dan?

    #12798

    Het heeft even een beetje geregend, maar dat was ook niet noemenswaardig

    #12799

    Het barstte hier ineens los net! Denk dat er zo een verzopen Luuk met 3 verzopen 🐕🐕🐕 heel snel naar huis komt. Of 1 🐕 komt heel hard vooruit als hij los loopt, want die is panisch voor onweer.....

    Nergens om,maar er was laatst een bepaald iemand die een opmerking maakte over mijn reacties,terwijl die zelf er ook wat van kan! Ook niet bepaald tactvol. Maar ik zal me gedragen en niet reageren😅

    #12800

    ja, het gaat weer goed hier. Er zijn er twee bezig

    #12801

    Dan is de weersvoorspelling voor het Noorden toch nog uitgekomen

    #12802

    Ja, ik dacht dat er al eerder regen zou komen,maar het bleef toch droog de hele dag. was nog maar even met de slang langs de bloemen gegaan aan het eind van de middag,voor de zekerheid. Maar die hebben nu wel genoeg water voor de rest van de week😅

    #12803

    Ze drogen in ieder geval niet uit

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12804

    Je hoeft er geen droogboeket van te maken

    #12805

    Nee, het zijn nu waterplantjes geworden🙈😅

    #12806

    Een grote vijver in de tuin

    #12807

    Hahaha, denk dat de doggies dat wel leuk zouden vinden!! Dan kan ik mooi rondjes er om heen lopen, als afwisseling van de rechte weg naar de brievenbus🙈 Zit er wat variatie in de route😜

    #12808

    Ja, dan is het niet zo eentonig

    #12809

    Luuk stelt een vierkante vijver voor, kan ik ook nog een paar keer de hoek om onderweg.....
    Ik denk dat ik maar ga slapen,wat een niveau weer vanavond🙈 ( en niet alleen hier😉)

    #12810

    😂 nog meer afwisseling

    Als het hier nog ff zo doorgaat trek ik de stekker er ook uit voor vandaag. pffff
    Ik wens je alvast welterusten

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief