Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12781

    Lijkt me ook beter van niet😅
    Ik hou voorlopig de brievenbus wel als einddoel van mijn tocht en weer terug de tuin in als volgende stap😉

    #12782

    Goed idee

    #12783

    Ik ga de ventilator aanzetten en mn boek pakken,met de heel toepasselijke titel met dit weer: "Après -Ski" ,misschien brengt het me wat in koudere sferen🥵😅

    #12784

    Dan wens ik je alvast welterusten

    #12785

    Het was een vieze plaknacht,eigenlijk de eerste dat wij het binnen niet meer koel hielden🥵
    Hebben jullie regen gehad inmiddels?
    Wij een paar drupoen gisteravond, verder niks en vandaag was het nog vies klef.
    Ik was blij dat het mn vrije dag was!
    Morgen weer fietsen 💪

    #12786

    De temperatuur buiten was vandaag wel een stuk aangenamer. Maar binnen was het benauwd. Het heeft een beetje geregend en er was wat gedonderd, maar de regen was nauwelijks de moeite waard

    #12787

    Het wordt nu buiten wat frisser,maar nog geen regen of donder. Jullie hadden toch code geel omdat er donder en bliksem zou komen in het Zuiden?

    #12788

    Heb wel wat donder gehoord, 5 minuten. Hier althans... Ik weet niet hoe het in de rest van de provincie was

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12789

    Het is hier voor nu in elk geval even een stuk aangenamer! Weet hoe lang dat zo blijft,maar het eerste rondje fietsen kan in de tuin!

    #12790

    Hier nog steeds erg drukkend en benauwd en ook weer 30 graden, maar het zou minder worden de komend dagen

    #12791

    https://imgur.com/a/1nf9BEv

    Deze stuurde mn vriendin nog, het lijkt of er een heel klein stukje dicht gaat,zien we dat goed?

    #12792

    Lijkt er inderdaad op

    #12793

    Ze twijfelt of ze nog weer een controle afspraak bij de huisarts moet maken,het ziet er verder rustig uit toch?

    #12794

    Een keer extra laten kijken kan beslist geen kwaad

    #12795

    Ze gaat even een afspraak maken voor volgende week!

    En ik heb gefietst en het trapje gedaan✅

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief