Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12751

    Ik woon hier meteen aan de grens en dat komt best wel goed uit... Ik betaal voor 1 liter super 1,68

    #12752

    Hier in het noorden zijn de huizen sowieso al een stuk minder prijzig,maar als je dan over de grens kijkt,zijn de prijzen nog lager,helemaal de woonboerderijtjes.
    Kennissen van ons zijn een paar jaar terug ook naar Duitsland verhuisd,die hebben nu de paarden aan huis voor het geld waar ze hier een rijtjeshuis met postzegeltuin hadden kunnen kopen.
    Voor ik met Luuk was,heb ik ook wel een overwogen die kant op te gaan,toen woonde ik ook dichterbij de grens,ivm de woon werk afstand van mn ex en mezelf.
    En tanken is idd ook een groot voordeel, wij moeten net even te ver rijden om iedere keer in Duitsland te tanken,maar als we toch al een stukje die kant op moeten of Luuk voor zn werk een afspraak die kant op heeft,dan rijden we wel even de grens over,dat is echt wel te moeite!
    Ik ga zo even fietsen,kan nu nog lekker buiten!๐Ÿšฒ๐Ÿ˜Ž

    #12753

    ๐Ÿ‘ succes

    #12754

    Gelukt hoor๐Ÿ˜‰
    2x gefietst en 1x gebald

    #12755

    Goed bezig

    #12756

    Volgens mij kun jij gedachten lezen. Ik zat er ook aan te denken om een berichtje te sturen omdat hij niks meer heeft laten horen.

    #12757

    Hahaha, en dat zonder glazen bol! Er word wel vaker gezegd dat ik iets van een heks in me heb๐Ÿง™๐Ÿ”ฎ๐Ÿช„
    Ik hoopte stiekem nog dat jij misschien contact met hem had en wist of het goed met hem gaat,maar niet dus...

    #12758

    Nee, niets meer gehoord. Best wel vreemd. Misschien op vakantie. Maar hopen dat geen bericht goed bericht is

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12759

    Ja op vakantie kan idd ook.
    Misschien leest hij wel mee en komt er nu even een berichtje

    #12760

    Ben benieuwd...

    #12761

    Ja ik ook

    Vandaag gefietst en de trap gedaanโœ…๐Ÿชœ๐Ÿšฒ

    #12762

    Wederom goed bezig !

    #12763

    Haha,het is net dit weer aangenaam om even in de gym bezig te zijn!

    #12764

    Ja die heeft dus airco...

    #12765

    Was weer warm vandaag. Hier is het nu nog steeds 30 graden. Hebben vanmiddag de 35 weer gehaald

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief