Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12721

    https://imgur.com/a/KJqhAxB

    Deze stuurde ze nog,zo ziet het er nu uit.
    De orthopeed wilde haar over 4 weken nog wel weer zien,dat is net voor ze die telefonische afspraak met de orthopeed in het umcg heeft. Kan die zelf eerst even zien hoe het gaat voor dat er een collega naar kijkt.....

    #12722

    Ik ben het zoals gebruikelijk volledig met Dennis eens.

    #12723

    Het ziet er op deze foto iets rustiger dan de vorige keer

    #12724

    Hahaha,ik hoop dat haar fysio ook jullie mening deelt!!

    Ja,het lijkt of de antibiotica zn werk heeft gedaan,gelukkig.
    De orthopeed had nu zelf ook gezegd dat het maar goed was dat de huisarts het zo adequaat had aangepakt.

    #12725

    Als haar fysio daar fundamenteel anders over denkt, heb ik toch ernstige twijfels

    #12726

    Denk het niet hoor!
    Ik vind het wel vertrouwen geven dat dingen doet als met de sportarts overleggen.
    Dat geeft toch wel het idee dat hij er serieus mee bezig is,dat zou mij wel een goed gevoel geven.
    En dat heeft mn vriendin ook bij hem,na de eerste kennismaking

    #12727

    We zullen zien.

    #12728

    Ik kan nu eindelijk eens weer zeggen dat ik sneller en verder loop dan iemand anders!🤣🤣🤣

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12729

    In het begin dacht je nog dat je vriendin er beter vanaf was....

    #12730

    Ja klopt!
    Maar ik had ook niet gedacht dat ze zo'n nasleep van die "simpele" operatie zou hebben.....

    #12731

    Het kan verkeren

    #12732

    Ze was vandaag bij de fysio geweest, die had overleg met de sportarts gehad over wat nu te doen. Ze moet nu eerst met minimaal gewicht proberen een paar keer per dag een paar stapjes te lopen. Zolang dat qua pijn haalbaar is en de reactieniet te groot is. Om de doorbloeding wat te helpen en om te zorgen dat alles niet nog stijver wordt. Maar absoluut niet 100% belasten en ook zeker niet zonder krukken. Komt dus overeen met wat Dennis zei😉

    #12733

    Goed dat ze het advies niet opvolgen zoals gegeven

    #12734

    Ja idd! Ben heel blij voor haar dat haar nieuwe fysio het goed op pakt en ook goed met de sportarts overlegt,omdat ze daar wel vertrouwen in heeft en die ook goed mee denkt.

    #12735

    Zo ontstaat er in ieder geval niet nog meer schade

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief