Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12706

    Dat is een goeie idd!
    Want die arts had het er over dat ze na 2 weken wel weer zou kunnen lopen.
    En dat zou ze ook niet kunnen als de hechtingen wel goed waren geweest omdat die voet veel te pijnlijk is van binnen.
    Dus ben benieuwd wat ze daar van zegt

    #12707

    Is het professioneel om een beetje grappen te maken over vragenstellers op dot forum? Als de mensen achter de site dat niet op deze manier willen, moeten ze de site anders inrichten. Niet chique om dan hier in een eeuwige thread die meer op een chat-site lijkt de draak te steken.

    #12708

    @nic
    Ik denk niet dat hier met iemand de draak wordt gestoken. En als dat zo mocht zijn overgekomen kan ik verzekeren dat het niet met opzet was

    #12709

    Waarom vraag je mensen geen account aan te maken eigenlijk? Dan komen ze wellicht nog eens terug om hun ervaring of oplossing te delen. Nu is het zo eendimensionaal.

    #12710

    Enkele jaren gelden hadden we die mogelijkheid. maar ook toen bleef het eendimensionaal. De veranderde wetgeving t.a.v. bescherming privacy en de regels die daar voor gelden maken het moeilijk

    #12711

    @Nic Als je vaker op het forum komt, zul je moeten erkennen dat, om het netjes uit te drukken, sommige vragen hier echt te dom voor woorden zijn.
    En dat sommige vaste klanten hier niet geholpen kunnen of willen worden,omdat ze er dusdanig diep in zitten dat ze echt véél meer en intensievere hulp nodig zijn dan een forum.
    Dat antwoorden eigenlijk zinloos is.
    Als er dan een paar avonden alleen maar dergelijke topics zijn,kan daar weleens een opmerking over komen.
    Niks persoonlijks,maar een constatering in het algemeen die toch meer mensen op moet vallen.
    Jij maakt hier in mijn topic ook een opmerking over de inhoud, dan kun je je ook afvragen waar jij je mee bemoeit.
    In dit topic bespreek ik mijn revalidatie met John. En op het moment ook de blessure van een goede vriendin.
    En soms komen er even andere dingen voorbij,moet kunnen,vind ik.
    Als ik nou ook iedere dag 25 keer dezelfde vraag zou stellen en daarop hetzelfde antwoord zou krijgen om daar vervolgens helemaal niks mee te doen,zou het dan volgens jou wel op de site passen?
    Omdat mijn topic dan hetzelfde niveau heeft als het gemiddelde topic hier?
    Dit is een gesprek tussen mensen en een gesprek lijkt idd op een chat....
    En ja, dit topic loopt al lang.
    Helaas, want zolang revalideer ik dus ook al.
    Het is dus een terugkoppeling over hoe het gaat.
    Maar er zijn mensen die hier veel meer berichten plaatsen dan ik hoor, alleen maken die iedere keer nieuwe topics,ipv het bij eentje te houden,daardoor valt het niet op.
    Als we idd een account zouden moeten hebben,zou je dat wel kunnen zien.
    Maar dan zou er waarschijnlijk bij de meeste nog geen terugkoppeling komen,omdat de vraag telkens herhaald wordt.....

    #12712

    Speciaal voor de mensen die geïnteresseerd zijn in in dit ellenlange topic en om degenen die dat niet zijn,maar hem toch openen te ergeren😇

    Ik heb vandaag 2x gefietst,de eerste keer was het wat moeilijk op gang komen,de tweede keer ging beter.
    En tussendoor gebald

    #12713

    Goed bezig geweest

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12714

    Update van mn vriendin.....

    Volgens de arts komt de langzame wondgenezing door slechte doorbloeding van de voet door het eerdere enkelletsel. Om de doorbloeding beter te krijgen,moet ze weer op haar voet gaan lopen,ze heeft een brief mee gekregen voor haar fysio. Dat ze geen enkele schoen en dus ook geen steunzool of brace aan kan,is dan een bijkomstigheid. Misschien dat ze badslippers zou kunnen proberen.....

    Tja,wat zal ik daar op zeggen?? N. was in elk geval sprakeloos🙊

    #12715

    Langzame wondgenezing door het enkelletsel zou kunnen. Maar dan zou de wond er nog steeds niet zo uit zien als ze er nu uitziet. Wat er nu aan de hand is gewoon een verprutste hechting. En daardoor gaat het nog veeel langer duren

    #12716

    Ja dat ben ik helemaal met je eens hoor!
    Ze moet nu dus weer gaan belasten,daar ziet ze behoorlijk tegen op

    #12717

    Ja, maar dat bepaald die chirurg niet.....

    #12718

    Die heeft wel een brief voor haar fysio mee gegeven dat ze moet gaan belasten,voor 100% belasten,staat er op.

    #12719

    Ben ik dan toch benieuwd wat de fysio en de sportarts/orthopeed daarvan denken

    #12720

    Morgen heeft ze sowieso een afspraak bij de fysio en die zou van te voren contact met de sportarts opnemen. Dat hadden ze al afgesproken omdat ze net naar deze fysio overgestapt is en hij graag even goed op de hoogte wil zijn over het hele verhaal van de enkel. Hij had wel een overdracht van haar vorige fysio, maar hij wilde graag even de sportarts persoonlijk spreken. Dus wat die beide er van vinden,kan ik je waarschijnlijk morgen vertellen 😉 Dennis zei in elk geval dat hij haar met minimale belasting,met twee krukken puur voor de beweging zou laten "lopen" en voorlopig absoluut niet meer. En dan alleen als het qua pijn te doen is. En verder onbelast wat beweeg oefeningen een aantal keer per dag,voor de doorbloeding.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief