Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12211

    Inderdaad 2 x achter elkaar

    #12212

    Ok,dat ga ik de volgende keer proberen.
    Hoeveel keer zal ik daarna dan nog 5 en 1 grote proberen? Vind het wel prettig enigzins een doel te hebben om naar toe te werken

    #12213

    Dat kun je zo proberen

    #12214

    Ja, alleen hoeveel series van 5 kleine en 1 grote? Nog 1?

    #12215

    1 is dan wel genoeg om dat uit te proberen

    #12216

    Dat denk ik ook wel,maar zou je meer zeggen,zou ik dat proberen

    #12217

    Eerst maar eens even zo en dan kijken hoe dat met de pijn gaat

    #12218

    Meer kan altijd nog

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12219

    Vandaag was het weer net als de voorgaande keren na het oefenen. Dat afgelopen nacht en  vanmomorgen mn enkel best pijnlijk was,maar het nu weer terug naar normaal is. Kan ik dan de volgende keer al die extra stap doen?

    #12220

    Van mij mag je dat proberen

    #12221

    Van Dennis ook,als het ook van jou mocht😉 En als ik het zelf wil en mn enkel op dat moment ook mee werkt

    #12222

    De eindbeslissing ligt altijd bij jou... Alleen jij voelt aan of het kan

    #12223

    Jullie maken de plannen en ik probeer ze uit te voeren😉 Ik vind het wel fijn om een doel te hebben om naar toe te werken,want dan kan ik er net iets meer uithalen dan wanneer er geen streefdoel is. Dan kan ik er op het punt waar ik eigenlijk zou willen opgeven nog 1 of 2 stappen extra uithalen om mn doel te halen

    #12224

    Je komt zo in ieder geval steeds een stukje meer vooruit

    #12225

    Ben al voorbij de bloembak die eerst mn eindpunt was!

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief