Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12196

    Maar voorlopig zal ze er nog niet klaar mee zijn vrees ik

    #12197

    Dat verwacht ze zelf ook niet hoor😉 Maar ze is wel blij dat straks in elk geval dat neuroom weg is. Want dat ongecontroleerd samentrekken van de voet voelt ze ook weer in de binnenkant van de enkel en daar heeft ze met name snachts last van

    #12198

    Weer 2x gefietst en 1x gebald

    #12199

    Goed bezig

    #12200

    20 🪜🪜

    #12201

    Helemaal goed

    #12202

    Nog gewoon zo door blijven gaan?

    #12203

    Waar zou je zelf wat aan willen aanpassen?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12204

    Dat zou ik zo niet weten,maar omdat het trapje al een tijdje hetzelfde is,dacht ik dat daar misschien weer wat anders zou kunnen. Maar ik weet niet of dat handig is hoor,met oog op de stapjes de dag er na.

    #12205

    Ik weet niet of het uitbreiden van de trapjes zo zinvol is. Het kan wel maar mag niet ten koste gaan van de stapjes. Want daar zou wel verandering in kunnen komen, als de pijn enigszins onder controle is cq binnen redelijke tijd terug op oud niveau is

    #12206

    Ik had even gewacht met reageren tot na mn wandeling van vandaag.
    Wat zou je willen veranderen?
    Want het is te doen,maar op het randje,qua opbouwende pijn.
    Het zakt wel in de loop van de volgende dag weer af naar "normaal",maar ik voel het de laatste stappen wel en nu ook best wel.
    Maar ik kan het altijd proberen 😉

    #12207

    2 x 2 stappen?

    #12208

    Direct aan het begin? Dan is de kans het grootste dat ik het ga halen🙈😅

    #12209

    Dat mag je zelf bepalen. Wat jou het beste/makkelijkste lijkt

    #12210

    Dat is dan dus 2x achter elkaar zoals jij schrijft in bericht #12065 en 66?
    5 kleine,een grote stap met links, rechts voorbij links, links bij zetten, dit 2x achter elkaar,ipv zoals daar staat 1x en dan verder met 5 kleine en dan 1 grote,als ik het zo goed schrijf.
    Ben beter in de uitviering dan de theorie, dat is jullie afdeling😅

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief