Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #12166

    Ja met een klankschaal uit Afrika pfff

    #12167

    Hahaha,of zo'n heen en weer bewegend staafje, dat laat een dame bij mn schoonvader op stal regelmatig bij haar paarden doen. Die krijgen dan ook weer emmers vol kruiden en poedertjes.
    Maar als ze echt ziek zijn,mag gelukkig wel gewoon de veearts komen.
    Zij noemt het preventief doorlichten.

    #12168

    Een pendelaar(ster)....

    #12169

    Nee,dit is nog anders, bio tensor, heet het geloof ik.
    Dat is een heen en weer verend metalen staafje.
    Een pendel heb ik vroeger zelf ook wel mee gespeeld,met Bach bloesem flesjes,voor mn pony,honden ,katten ,konijnen en zelfs de kippen als ze ruzie maakten of lelijk in de veren zaten.
    Volgens mij heb ik dat ding nog wel ergens in een sieraden doosje zitten

    #12170

    Ze verzinnen van alles

    #12171

    En die vrouw laat ook iemand komen die met zo'n "koptelefoon" werkt. Die is dan aan een computer verbonden en licht ook het hele lichaam door. Altijd met als resultaat dat er voor een paar honderd euro aan poeders,pillen en druppels gekocht moet worden.

    #12172

    Geen slecht verdienmodel...

    #12173

    Nou idd......ik overweeg een carrière switch😜

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #12174

    Wandeling is trouwens weer gelukt✅

    #12175

    Je zou het haast in overweging gaan nemen...

    Goed gedaan. Je maakt meters

    #12176

    Ik had die afgelopen 3 jaar huisarrest voor een studie kunnen gebruiken ipv het maken van puzzels en het kijken van series🙈

    Haha,qua meters nog steeds hetzelfde paadje op en neer😂

    #12177

    Maar het zijn meters...

    #12178

    Dat is waar.....volgende maand is het al weer 3 jaar geleden......

    #12179

    Ik denk dat het het langstlopende topic is

    #12180

    Zijn er niet een paar topics over angststoornissen die nog langer mee gaan dan ik?
    Eventueel in een aantal keer een nieuw topic,maar dat telt niet als het toch steeds over hetzelfde onderwerp gaat,vind ik.
    Dan laat ik de twijfelachtige eer het langste topic te zijn,graag aan me voorbij gaan😅😜

    Het is in elk geval wel mijn langstlopende (niet kunnen lopende is een betere omschrijving 😂) blessure ooit.....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief