Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #91

    Die zou je in principe kunnen gebruiken. De elektrodes moeten dan wel op de goede plek op je spieren worden geplaatst. Maar dat moet voor de fysio geen probleem zijn .

    #92

    Dan ga ik hem dat vragen, dank je! Mocht je meer tips hebben, graag!

    #93

    Hoi John, mag ik nog een keer om je raad vragen? In het ziekenhuis is gezegd dat na 2 weken de tape opnieuw zou moeten. Dat mag Dennis gewoon doen, ik hoef er niet elke 2 week voor terug te komen. Maar het zit nog gewoon vast en er zit ook totaal geen speling in. Zou je het dan toch opnieuw doen?

    #94

    Ja. En niet alleen voor de tape die toch iets zal inleveren aan stevigheid, maar ook controle van de huid onder de tape.

    #95

    Dank je. Dan moet het er toch af.

    Je hebt eerder al gezegd dat die botkneuzing lang pijnlijk zou blijven, ik neem nog steeds pijnstillers voor de nacht omdat ik anders echt niet normaal kan slapen. Na hoelang wordt dat schadelijk vroeg ik me af?

    #96

    Welke neem je nou?

    #97

    Heb je ook een maagbeschermer gekregen?

    #98

    Nog steeds 400 ibuprofen met 2x paracetamol.  Heb 200  ibuprofen geprobeerd,  maar dat helpt eigenlijk niet

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #99

    Nee geen maagbeschermer

    #100

    Als je geen maagbeschermer hebt, vraag die dan aan de huisarts

    #101

    Ga ik doen. Heb haar nog niet weer gesproken sinds de laatste keer, is dat eigenlijk raar? Mn vorige huisarts nam zelf contact op of vroeg hem op de hoogte te houden na een doorverwijzing, maar misschien was die wel meer betrokken bij zn patienten....

    #102

    Daar kan ik geen antwoord op geven

    #103

    Is die maagbeschermer trouwens alleen op recept of kan je die ook bij de apotheek vragen? Dan omzeil ik de huisarts?

    #104

    Ik zou dat toch maar even via de huisarts doen.. Het is goed als de huisarts ook weet welke medicijnen je gebruikt

    #105

    Ok, dan bel ik morgen even. Ik merk gewoon dat ik probeer haar te ontlopen, omdat ik bang ben dat ze vindt dat me aanstel of me weer niet serieus neemt. Met de huisarts die ik eerst had, had ik heel goed contact, dat was veel makkelijker....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief