Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #10216

    weet je, er komt een moment dat je niet veel andere keuze hebt. als je verder wilt, dan zal dat soms moeten.

    #10217

    Denk dat ik dat punt bereikt heb. Of ik ben zover afgestompt dat het me niet meer uitmaakt.

    #10218

    dat laatste zal zeker niet zo zijn

    #10219

    test test test

    #10220

    Nieuwe poging, maar ik reageerde dus met "dat als jij het zegt,ga ik er vanuit dat je dat goed inschat"

    #10221

    Het werkt in ieder geval weer

    #10222

    Ben je toch nog niet van me af😜

    #10223

    Nee, daar lijkt het niet op 😂😂

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #10224

    Sorry..... 🙈

    #10225

    Er zijn ergere dingen hoor...vermoeide vrienden, HIV paniek, poepkijkers, stervende zwanen en zo kan ik nog wel even doorgaan

    #10226

    Hahaha,dat is helemaal waar!
    Mijn vermoeide vriend knapt knapt gelukkig weer op,dat is er al weer één minder om over te miepen😉
    Blijft hier het trappetje trauma over voor vandaag😜😅

    #10227

    Niet te veel over nadenken

    #10228

    Ben er zelfs 2x op en af gekomen!

    #10229

    WOW.....

    #10230

    Nu ook AUW hoor😅
    Maar ik had van tevoren aan Dennis gevraagd of ik, als de eerste keer weer geestelijk enige moeite zou kosten,ik gelijk nog een keer zou mogen proberen.
    Om te kijken of de barrière om eraf te komen dan kleiner zou zijn omdat ik het net daarvoor ook gedaan had.
    En dat vond hij goed.
    De eerste keer voelde het weer eerst of ik van een flat moest springen, de tweede was het een stuk makkelijker: erop, ademhaling goed en eraf.
    Zo stom dat dat niet in 1 poging lukt.....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief