Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #9151

    Dat kan gewoon zo blijven. En dan kijken hoe dat gaat.

    #9152

    En dan dus geen tussentijds gehuppel meer🙈😅

    #9153

    Je mag van mij iedere dag huppelen, maar ben bang dat dat niet goed gaat

    #9154

    Vrees dat je weer eens gelijk hebt.....
    Dan maar met 2 dagen ertussen en het aantal stapjes uitbouwen.
    Voor nu welterusten, succes nog even hier😅

    #9155

    Ik wens je ook al vast welterusten.
    Krijg er langzaam een punthoofd van hier

    #9156

    Ik hoop dat je er geen nachtmerries van gehad hebt😳

    #9157

    Nachtmerries? Nee hoor. En als: je weet dat een merrie voor mij geen probleem is. In galop over het strand of over de hei

    #9158

    Hahahaha🤠🐎

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9159

    Het gaat weer beter,nog wat gevoeliger dan "normaal " maar een stuk beter dan gister. De bal vanmorgen ging nog niet zo goed,vanmiddag heel rustig even gefietst en ik ga zo kijken hoe de bal nu gaat

    #9160

    👍👍

    #9161

    Was je het forum ontvlucht gisteravond!😅

    #9162

    Ja hoor. Had het even gehad

    #9163

    Ik dacht vanmorgen al zo iets, ik lag gister voor 22.00 als in bed,had niet meer mee gelezen. Maar ook niks gemist, zo te zien.
    Dat ene figuur zit nu al weer in 2 topics, of lijkt dat zo? Valt op omdat de "n" op zn toetsenbord niet werkt🙈

    #9164

    Die3 was me nog niet opgevallen wel een andere

    #9165

    Map en diarree had ik een match van gemaakt. Maar die is wat verwarrend,ik heb het idee dat die de ene een jongen en de andere een meisje is. En het soms zelf door elkaar haalt

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief