Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #901

    Dat waag ik ook te betwijfelen

    #902

    Hahaha ook als postzegelverzamelaar was ik voor hem gevallen hoor! Zonder sauna en de rest?

    #903

    ?

    #904

    ? welterusten

    #905

    Ook voor jullie welterusten

    #906

    Hi Suzan,
    Nou heb ik een vraag:

    Zou je Dennis willen vragen of hij in onderstaande link eens naar de foto wilt kijken? Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen.
    https://www.dokter.nl/forum/spieren-pezen-botten-gewrichten/1792718-licht-pijnlijke-knie-na-val-tijdens-skien/#post-1792718

    #907

    Hij heeft de foto bekeken,maar hij heeft dit ook niet eerder gezien, zegt hij. En kan zo ook niet echt bedenken wat het zou kunnen zijn. Helaas voor de topic starter......

    #908

    Hartelijk dank aan Dennis en jij voor het "bemiddelen" .

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #909

    Dennis vraagt nog of hij een brace of iets dergelijks gebruikt die niet goed past waardoor die  stuwing of irritatie kan veroorzaken. Om nog maar iets te bedenken of uit te sluiten

    #910

    Zal het eens vragen...

    #911

    Hij zegt geen dank, jij helpt ons ook aldoor? En ik ben toch zn secretaresse op dit moment, ik " beman " zn telefoon van de praktijk ook als hij aan het werk is?

    #912

    ??

    #913

    Dennis vroeg nog of je het even wilt laten weten als iemand wel weet wat er met die knie aan de hand is, hij vindt het wel interessant

    #914

    Zal ik doen

    #915

    ? Kan Dennis ook weer van leren, mocht hij ooit ook zoiets tegen komen. Maar tot nu toe ben ik zn grootste uitdaging om weer op de been te krijgen?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief